Dubbel prissättning på golf klubb i Pattaya.

Dags att logga ut nu Jonas innan du säger för mycket dumt. Vi gillar dig allihop. Så gör dig inte den otjänsten.

Ta några stänkare till och spela lite switch. Men skippa att skriva på en stund. Så blir det mycket skönare imorgon.

Ha en fin kväll!
55555, nåt som är fel ;)

Dags att logga ut nu Jonas innan du säger för mycket dumt. Vi gillar dig allihop. Så gör dig inte den otjänsten.

Ta några stänkare till och spela lite switch. Men skippa att skriva på en stund. Så blir det mycket skönare imorgon.

Ha en fin kväll!
Om du är nyfiken så är det ju bara att gå ner i klubben i din by vid fotbollsplan och frågan Andreas och Jonas, dom vet nog allt om mig.

Har vi gjort fel igen @Tulpan!!
Golfklubb är du nöjd.
Nu är Tulpan ett ”tvär snitt” av den genomsnittlige människan på sociala medier på internet.
Man levererar det man är bäst på. Absolut ingenting.
I stort sett noll, bara stavfel, grammatik och skryt.
Oj då..... nu gick jag för långt, detta är ingen ekonomitråd om rikedom :cool: solly
Har man inget eget bra liv så blir man ju en välkändis som via forum stärker sina anonyma handikapp.

Nu väntar vi in bilder på de mest aktiva skribenterna och sär skrivarna.

Hej

Bara delvis nu på äldre dar, men så började jag jobba ihop egna pengar som 13 åring också.:)

Mvh isan lover
Då är du ett ämne för att spela golf;)

Själv har jag gått från 160 rundor om året till 10:cool:funderar ofta hur jag fick ihop den tiden, kan väl erkänna att man va fullständigt såld på att jaga birdies:D

Men aldrig att jag hade rutiga kläder, där gick gränsen:p

Då är du ett ämne för att spela golf;)

Själv har jag gått från 160 rundor om året till 10:cool:funderar ofta hur jag fick ihop den tiden, kan väl erkänna att man va fullständigt såld på att jaga birdies:D

Men aldrig att jag hade rutiga kläder, där gick gränsen:p

Snacka dynga. Du glider ju runt i kvarteret i dina rutiga byxor hela tiden. :eek::eek: Snofsiga pikéskjortor och vit keps å de där löjliga skorna med tofsar på. o_Oo_O

Nedu... så lätt lurar du inte oss upplysta...;););)

Men lova att inte röja vad jag har för bil till golfbanan, då blir gottstältarna gröna av avund:p:D:D:D:D

Du behöver inte skämmas för din Mercedes SLK. Det är ju en "firmabil" och inte du som betalar. Ta nu en Zero så du håller dig lugn ikväll din jäkla Stockholmare. Löjromen och wagyubiffen är väl inhandlade för kvällen middag? Senare får du ta dig en klunk på din Louis XIII...

Du behöver inte skämmas för din Mercedes SLK. Det är ju en "firmabil" och inte du som betalar. Ta nu en Zero så du håller dig lugn ikväll din jäkla Stockholmare. Löjromen och wagyubiffen är väl inhandlade för kvällen middag? Senare får du ta dig en klunk på din Louis XIII...
Fn @Samet :mad:du framställer mig i dålig dager, vågar inte tänka på vad skit jag kommer få när Pepsi läser detta:):):)

Liknande trådar

G
Svar
32
Visningar
4 K
G
A
Svar
1
Visningar
2 K