SV: Travet - Dagens Dubbel - betting på hög nivå

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

glimten66

Gäst
ser bra ut men sitter sista avd så kan ja tala om att då spricker bolagspelet ;)
 
Legolas behåll dom tills jag kommer o våldgästar vig Siam river så får du bjuda på GT vid poolen ;)
 
"legolas " sa:
Micke, OK jag behåller, men om du vill så kan jag spela lite dubblar med 3 hästar i varje under några dagar framåt, och spara en snutt till V75 på lördagen
Vad tycker du??? De e la inte så mycket att spara.. bättre försöka att bli rik..

legolas

Självklart kör du några dubblar det e bättre GT kommer du ju att få bjuda på ändå :)
 
"legolas " sa:
va fan först skall jag spela ihop en förmögenhet till oss och sedan som lök på laxen så får jag stå för groggarna.....jajaja OK då.. ni har det ju inte lätt därhemma som måste sno barnbidragen ifrån våra barn... ;D

legolas

Just därför får frugans grabb stanna kvar i Thailand ;)
 
"Justin Case " sa:
Nu får du väl fan ge er! Ska vi ha ännu en travtråd ? Och dessutom bara mellan Egolas och Glimten66 ??? Hur intressant är det för oss andra tror du? Håll dig och ditt travande till 1 tråd



det e ingen som tvingar dig att gå in o läsa
 
Lugn justin,Glimten tillför ingenting,
utan det är intressant att ta rygg på legolas tips!!!

igår 80ggr degen

det du justin är inga dåliga tips,
 
Travet - Dagens Dubbel - betting på hög nivå

Justin, du skall alldeles gratis få ett litet tips av mig: Läs bara de trådar som intresserar dig!
 
"magnusjansson " sa:
Lugn justin,Glimten tillför ingenting,
utan det är intressant att ta rygg på legolas tips!!!

igår 80ggr degen

det du justin är inga dåliga tips,

Ja gör som tomten säger för han verkar ju tro att han e guds gåva en större bitter f.... va det länge sen man träffa om du e lika dan i det verkliga livet tycker ja synd om mäniskorna i din närhet
 
Fortsätt och skriv här om er DD och hur det går, alltid lär man sig något. De som inte gillar läs inte ...
 
"glimten66 " sa:
helt okey ser bra ut på förhand ;)
På förhand ja, Hur sed det ut sen när den där trebente kamelen i Chaiyaphum visar den rätta raden?
"
Resterar på spelkontot nu: 570:-"... Kika mycket efter spelets slut, min gissning :)
 
Travet - Dagens Dubbel - betting på hög nivå

Bra där, alla lir bör läggas ut före loppen och inte som efterhandskonstruktioner efter loppen!!
 
Men försvann inte vinst på 79:- från gårdagen ... (är man kontrollfrik)
 
Det är tydligt-
Man skulle inte ha drivit ett byggföretag, man skulle ha haft en spelsite.
Jag menar.... herrar Lego och Glimten66 är inga dumskallar men men.
Loosar gör dom i alla fall. Om dom förlorat till mig så hade dom haft kvar en beer/GT-garanti när pengarna är slut. Jag hade pröjsat detta.
Med anledning av skriverier i en annan tråd så är det tydligt att det hade varit bättre om era damer hade haft hand om era konton. :nod:
Ni är en riktiga :xmas_smiley: :xmas_smiley:
 
Lego! kan du PM:a mig eller maila...skulle vilja vara med på lite hästspel i helgen....(ditt kontonummer)

Frank
 
sir 1 frugan har mer på sina konton än va jag har :) förstår inte riktigt det ;)

se till o sätt dom nu hästkrake
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
18 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar
4 K
glimten66
G
A
Svar
0
Visningar
1 K
A
 
Tillbaka
Topp