Jag bor också i norr men både i Nan och Phrae kostar det 350 bath på chop.
Vill man ha riktig massage så kostar det 250 men då är det på proffsmassörer, alltså billigare
Annars brukar de visa bilder på tjejer på dom andra ställerna (shopen) men då är priserna tusen eller femtonhundra bath beroende på behandling.
Vill man ha massage så går man inte till chopen utan till kliniken är min erfarenhet.
För mig vanlig Thaimassage runt svärföräldrarna kostar runt 100 baht, svärmor är dock dyrare och 150 baht, då hon anses vara helande.
Och nåt har hon ju.
Hon massera farsan och han kunde gå bättre än på flera år.
Massera min styvmor och hon kände hur blodet strömmade ut och hon blev rörligare.
Kände på hennes fötter och visade på styvmor att hon har hörselproblem på vänster öra, vilket hon har, hon hör knappt på det.
Kände över styvmors mage, sa att hon har haft långvarig värk på vänster sida, vilket hon haft.
Tryckte till så styvmor skrek, sen dess är värken borta.
Ingen av värkerna eller nedsatt hörsel sa dom nåt om innan.
Svensk vännina till mig som bor i Chiang Mai var ute och åt på News med oss och svärmor vad med.
Svärmor gjorde litet partytrix tog henne runt armbågen och tog full kontroll och styrde hennes fingrar, hon kunde inte kontrollera dom själv så länge hon gjorde det.
Själv är jag skeptisk till massage men dom västerlänningar när det kommer till svärmor säger att hon är helt otrolig.
När hon tog kontrollen över den Svenske kvinnans fingerrörelser såg jag själv.
Men som sagt 50 baht dyrare i byn men bara dom välställda utanför byn som har råd med henne