Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Skulle också gärna ha ett konstverk oavsett motiv av den snubben, tyvärr kom han inte med på bild men det gjorde två andra trevliga grabbar när jag besökte vinylbaren första gången 2014.
Skulle också gärna ha ett konstverk oavsett motiv av den snubben, tyvärr kom han inte med på bild men det gjorde två andra trevliga grabbar när jag besökte vinylbaren första gången 2014.
Det är tyvärr inte han som har målat tavlan, det var någon lärare där han studerade konst, träffade honom många år efter köpet och frågade om han kände igen mej, men icke, jag visade ett foto på tavlan och då sken upp. Han visade foton från sin bar tyckte det liknade ett knutteställe men han kanske har haft flera, det är ju så länge sedan.
Var ute och knallade då jag plötsligt gick förbi en ödetomt ... blev bara så sugen att göra ett gammalt klassiskt pojkstreck ... jag gick alltså in och pallade ett äpple
Var ju ochså tvungen att spola ur mig några spydiga kommentarer hos polaren när han i full gång börjat sitt arbete med att byta kuggkransen till stora svänghjulet på sin jänkare.
När jag läste ovan igår så gick jag in på youtube och lyssnade på You angel you.
Sedan dess har den låten snurrat i huvudet.
Jag såg MM i Scandinavium, runt 2010 tror jag, blev besviken, var för mycket synt över det.
Men Angel station plattan gick några varv när det begav sig.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.