Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ska inom kort lägga ut min senaste Thailands-resa ... men innan vill jag bara visa vilka stridisar vi var på våran lekskola ... värst var den där lilla gynnaren längst ner till höger med mockasinen på glid
Landade på Suvvan och slängde in mig direkt i inrikeshallen där jag fick syn på ett gäng galanta damer och en annan tråkmåns som satt och pillrade på sin lur.
Sedan var det bara att frakta sig iväg till det väntande gigantiska julbordet i Khao Lak.
Och så det sedvanliga besöket till den berömda båten och spana in utvecklingen runtomkring.
Dagen före dopparedagen och man var ute och letade saker som skulle passa på julbordet.
Köpte en julklapp till mig själv ... en sniklur som dög bra till att sätta in ett thai-simkort i...underlättade mycket när man skulle prata med polarna här.
Uppesittarkväll blev det ... men utan Lokets Bingostund.
Jaha ... har vissa hittat körkortet bland Kalaspuffarna möjligen ....göra en U-sväng när det kommer en budbil i hundra knyck är ju inte så lämpligt ... tänkte att nu blir det ett jäkla rabalder.
Poliserna var snabbt ute och var väl måttligt intresserade ... frågade bara om Steffe hade druckit någon alkohol och undrade nyfiket vilket land jag kom ifrån och sedan stack dom.
Det var nog säkrast att ringa gumman sin utifall det skulle bli något trubbel ... och medans det väntades på gumman och försäkringsgubben var det någon som fick agera städpatrull ett tag.
Sedan kom dom båda och det var bara att fylla i papperna.
Efter denna strapats var man värd lite grillat.
Och herrn i huset såg ju inte allt för ledsen ut heller .... alla hade ju trots klarat livhanken
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.