Fel förnamn på turist visum ansökan inskickad

dreamer

Medlem
Skrev fel på dotterna turist visum ansökan via länk

Hon fick mitt förnamn ändrades via auto i fyllning. Autocorect00ä

Är det kört Måste jag göra en till ny ansökan har redan sumit it and paid så in skickad och betald försöker ändra men går inte nu

Åker den 1a så börjar känna stress första gången ansöker om visum
Mvh

Om inte namnen stämmer så lär du helt klart ha problem , om förnamnen bara är omkastade så kan man kanske prata bort det , men fel förnamn , Nej, stor risk att det inte fungerar, Du kan ju chansa, fungerar det inte så får hon i alla fall 45 dagar på "exemption of visa"(Svensk medborgare ) då kan ni ordna detta i Thailand , Inga problem

Om inte namnen stämmer så lär du helt klart ha problem , om förnamnen bara är omkastade så kan man kanske prata bort det , men fel förnamn , Nej, stor risk att det inte fungerar, Du kan ju chansa, fungerar det inte så får hon i alla fall 45 dagar på "exemption of visa"(Svensk medborgare ) då kan ni ordna detta i Thailand , Inga

Hinner kanske göra en ny ansökan
Trodde att man skulle kunna ändra efter betalningen så var lite för snabb.

Men en del som jag har läst om har fått svar med kompletering av dokument tänker om det kan komma tillbaka som kompletering ändra förnamn.
Hennes mellan namn och efternamn stämmer
Bara att hon fick mitt förnamn.
Skickade in våra 2 ansökan samtidigt Borde dom inte förstå att det är fel och de kunna ändra på det. Attans otur

Om inte namnen stämmer så lär du helt klart ha problem , om förnamnen bara är omkastade så kan man kanske prata bort det , men fel förnamn , Nej, stor risk att det inte fungerar, Du kan ju chansa, fungerar det inte så får hon i alla fall 45 dagar på "exemption of visa"(Svensk medborgare ) då kan ni ordna detta i Thailand , Inga problem
För att förtydla det är under processing det har varken blivit godkänt eller icke godkänt. Jag hade tänkt ringa maila men det fanns inga kontskt uppgifter.

För att förtydla det är under processing det har varken blivit godkänt eller icke godkänt. Jag hade tänkt ringa maila men det fanns inga kontskt uppgifter.
Då skulle jag om möjlig annulera samt skicka in en ny korrekt, dvs korrekt namn , Det går som jag skrev att fixa i Thai om det skulle bli tidsnöd , Jag tror nog ni hinner gott

Då skulle jag om möjlig annulera samt skicka in en ny korrekt, dvs korrekt namn , Det går som jag skrev att fixa i Thai om det skulle bli tidsnöd , Jag tror nog ni hinner gott
Tack Jag mailade precis till visa@thaiembassy.se
Hittade inte Email eller nummer först .

Hoppas att de går att fixa till

Har ytterligare fråga Men den gör jag nog ny tråd utav.

Om någon har erfarenhet av att mellan landa i ADD abi babas

Kanske går att maila på denna adress som jag fick komplettera min ansökan på
visadocs@thaiembassy.se
Den används tydligen för att begära kompletterande uppgifter
Tack! Ska prova att ringa också jag hittade tillslut kontakt uppgifter. Avaktar lite annars så gör jag en ny ansökan betalar 350kr igen.. surt men men lär sig av sina misstag. Men tidsmässigt tror ni de kommer hinna komma innan den 1dec?
Det blev bokat i sista minuten hatar att vara sent ute haha och är super nervös det är första gången håller på med visum Barnen har tex ingen inkomst de borde dom förstå Men jag skickade med min inkomst på deras för man fick ej lämna rutan tom.

Har ni långt byte så får ni hotel, transfer och mat. Men ni behöver då gula febern vaccin då ni varit i Afrika.
Gula feber vaccin den får man väll när man föds?
Vi har tyvärr en väldigt lång mellan landing vill helst inte lämna flygplatsen. Men att sitta 19h med 2 barn inte så kul Fanns inte så måmga val vid bokning Läste något om det hotell transfer mat Men hitta inget om kosrnad eller om det är på flygplatsen eller utanför

Tack! Ska prova att ringa också jag hittade tillslut kontakt uppgifter. Avaktar lite annars så gör jag en ny ansökan betalar 350kr igen.. surt men men lär sig av sina misstag. Men tidsmässigt tror ni de kommer hinna komma innan den 1dec?
Det blev bokat i sista minuten hatar att vara sent ute haha och är super nervös det är första gången håller på med visum Barnen har tex ingen inkomst de borde dom förstå Men jag skickade med min inkomst på deras för man fick ej lämna rutan tom.
De frågar aldrig om inkomst vad jag vet, lite av ett game kanske, men jag har aldrig haft de 20 k bath som påstås vara ett krav när jag anländer, jag har ju bankkonton här. . Nu bor jag har för gott är det tänkt

De frågar aldrig om inkomst vad jag vet, lite av ett game kanske, men jag har aldrig haft de 20 k bath som påstås vara ett krav när jag anländer, jag har ju bankkonton här. . Nu bor jag har för gott är det tänkt
Tack
Fick göra nytt för dottern fel förnamn var oacceptabelt
Resterande dokument kunde man komplitera in efter om något var fel men inte förnamn Nu hoppas håller tummarna att de kommer innan de 1a

Tusen tack !

Så otroligt nervös Tänkte inte på allt detta när man spontant boka en sista minuten resa ..
Jag köpte en resa i april utan visum överhuvudtaget, jag åkte in på exemption 30 dagar, sen köpte jag mig ett Non O och sen ett marriage 12 månader med 90 dagars rapportskyldighet, funkar det med

Jag köpte en resa i april utan visum överhuvudtaget, jag åkte in på exemption 30 dagar, sen köpte jag mig ett Non O och sen ett marriage 12 månader med 90 dagars rapportskyldighet, funkar det med
Tack ja nu får man ju 45dagar exemption. Så det är för 15 dagar måste förlänga.
Hört att man kan förlänga med 30dagar på plats i thailand. Men då ska man uppvisa tex en bussbiljett eller något ut ur landet efter 45dagar.

Det var ett dokument i e-visa man skulle skicka in om hotell med. Jag har ingen bookning reservation för jag tar det på plats med hotellet känner en där som jobbar på så får alltid bäst pris så. Men jag skickade en bild på hotell namnet och adress så lite nervös över den punkten med.

Bara vi kommer på planet eller in i landet så kan jag lösa allt på plats.
Men man hör ju om dom fall tex som blir nekade att stiga på flygplan och inträde
Tex för att dom bara har enkelbiljett
Eller för att dom ej har visum corect

Gula feber vaccin den får man väll när man föds?
Vi har tyvärr en väldigt lång mellan landing vill helst inte lämna flygplatsen. Men att sitta 19h med 2 barn inte så kul Fanns inte så måmga val vid bokning Läste något om det hotell transfer mat Men hitta inget om kosrnad eller om det är på flygplatsen eller utanför
Gula febern blev jag svårt drabbad av, nu är jag gift och bor i Thailand :) .

Sorry kunde inte låta bli:(.

Liknande trådar

A
Svar
22
Visningar
2 K
Anonyma
A
A
Svar
1