Flyttstädar ni i Thailand.

Det måste vara brist på sysselsättning när man måste tjafsa hela tiden. Jag måste vara trög men fattar inte vad det ger i tillfredsställelse att hoppa på folk.

Vad gäller städning är det självklart för oss att uppfylla skrivna förpliktelser och det har heller aldrig kommit några efterräkningar. Flyttstädning i Sverige har vi låtit något företag göra sen får dom hantera eventuella klagomål.
Vi blir lite galna i värmen tror jag, 41c hos mig iaf, men jag blir aldrig galen ve du:rolleyes::rolleyes::cool:

Ibland går jag in på detta forum för att se om något ny information finns...som jag kan ha nytta av...
Och ibland måste jag få hjälp...typ..när jag skulle köpa aircond i fyra rum.... och nya däck till min Toyota.
Tack - jättebra. Vilket bra forum detta är.

Men ibland måste man hoppa mellan informationen då "gammeltjurgubbar" käbblar.....OK..det går bra...men hur ids ni.....käbbla..eller bli stötta på varann.....men det brukar kallas hatkärlek....men vad vet jag......jag störs inte...

..missade berätta ..vi städar varje söndag ..eller vi betalar 400 bath för en heldag....ibland är min fru med...men vi äger husen...själva och det brukar vara tillräckligt....ibland lite extra som när vi återkommer från Luleå...då får vi betala trädgårdsmästare också trots bara ...liten tomt...

Ibland går jag in på detta forum för att se om något ny information finns...som jag kan ha nytta av...
Och ibland måste jag få hjälp...typ..när jag skulle köpa aircond i fyra rum.... och nya däck till min Toyota.
Tack - jättebra. Vilket bra forum detta är.

Men ibland måste man hoppa mellan informationen då "gammeltjurgubbar" käbblar.....OK..det går bra...men hur ids ni.....käbbla..eller bli stötta på varann.....men det brukar kallas hatkärlek....men vad vet jag......jag störs inte...
Hatkärlek, där har vi äntligen det rätta ordet. Vi gillar säkert varandra mer än vi någonsin skulle våga erkänna. :)

..missade berätta ..vi städar varje söndag ..eller vi betalar 400 bath för en heldag....ibland är min fru med...men vi äger husen...själva och det brukar vara tillräckligt....ibland lite extra som när vi återkommer från Luleå...då får vi betala trädgårdsmästare också trots bara ...liten tomt...
Totalt OT, men visst var d med på CM runt 2006-2007, vill minnas att jag känner igen ditt riktiga namn, är ju inte helt vanligt?

Liknande trådar

Tillbaka
Topp