Så jag har missat det här med den nya kulturen i Sverige och är väl gammal och förstockad. Polisen i västerås skriver att de har gått upp i rött beredskapsläge på grund utav alla militära vapen som strömmar in i staden !. Jag gillar inte att det skjuts hej friskt både på kriminella och oskyldiga. Som någon jxxxa sosse sa " jag förstår inte varför de befann sig där" när den lilla tjejen blev träffad av ett pistol skott på en gångbro för någon månad sedan. Och allt vurmande för de missanpassade kriminella som bara är lite vilsna. Men det är väl de nya multikulturella Sverige som så många har strävat efter. Men som gör mig förbannad, och vill rösta på något parti som inte heller gillar de kriminellas fritt härjande i sverige. Polisens "Sluta skjut" kampanj gör mig förbannad, som om det skulle vara ok med de kriminella gängen bara de sluta att skjuta ! Hade de döpt den till "Sluta vara kriminell" så hade den känns mera seriös. Och ja , jag är förbannad på utveckling och den mesighet som den bemöts med.