Funderingar om sinsod

Lite lätt avvikande erfarenheter i denna tråd.
Det är mycket som inte jag känner igen, men så är det väl med livet i övrigt. Alla har vi olika erfarenheter.
Men för att ta den senaste avvikelsen så får det bli "kvinnor över 40år".
Jag tycker att dom är mest aktiva....eller kanske det är "bäst aktiva" i den åldern.

Sedan tar vi upp oskulder och kvinnor runt 35.
Hade jag hittat en kvinna runt 35 som var oskuld så skulle jag hålla mig till en sin sod under 700thb.
Hålla på att "lära upp" någon jävla tråkmåns är förjävligt.
Nä fy fan

Ja alla regler har undantag .
Men en kvinna med lite alkohol i kroppen vill ju ha mera sex .
Tror det är östrogen dom saknar .
Andra vet bättre än jag hur det ligger till med det

Kan tala om att kvinnorna är kåtast vid 22 års ålder (antar det är för att dom bör skaffa barn då) ( och sluta föda barn vid 38 års åldet )och männen vid 18 års ålder

Det är lite blandare karameller på tråden. Skulle säga att är det viktigaste i livet sex då bör man nog inte gifta sig och bilda familj.

Jag kanske är avvikande men i mina öron som över sextio bast är förhållande med en 20 åring närmast att betrakta som pedofili.
Annars så är sex lite överskattat, skulle säga att om det fungerar kanske betyder det 10 % men om det inte fungerar så blir det mera viktigt.

Kan man inte respektera den andres åsikter och traditioner och måste köpslå om saker så bör man nog diskutera lite djupare vad relationen egentligen är till för.
Undrar ibland om folk pratar med sina partners om relationen och vad då slags förväntningar man har.
Många väljer nog bil med större omsorg än sin partner låter det som.

Ja pedofil är en som vill ha outvecklade barn .
Personligen väljer jag en ung läcker kvinna före en skrynklig kärring .
Har en bekant här i Thailand som har varit inpotent .
Men frisknade till och ville ha sex men han sa att alla jag känner har kvinnor som inte vill ha sex även lika med hans 50 åriga fru .
Frågan är ju här om att gifta sig ..

nästan ingen vet att kvinnorna slutar mycket tidigare vilja ha sex .
( jag ville bara varna dom som tänker på skaffa nya kvinnor ) .

Jag gav inga slantar , men det stod en sprillans ny Kubota Traktor utanför huset på festen , något som min familj såg som den absolut bästa Sinsoden , själv såg jag det som en gåva för att de skulle kunna försörja sig med denna , den kostade mig 600,000THBT och det har det varit väl värt ..
Hjälp till självhjälp kan man kalla det ....
Kanon grej, jag funderade på hur jag skulle kunna ge hjälp till självhjälp på något sätt. En traktor hade varit till svågrar och syskonsöner kanske, inget fel på dom det är rätt sköna snubbar men felriktat och det hade inte riktigt uppskattats av Noo. En butik, njaaa. Hon ville ha ankor:confused: Ok, hur många? 50 st:confused: Hon sålde alla ägg som inte gick åt i hushållet men....va f... 40 baht i snitt om dagen minus foder, vatten, lite material till inhägnad och en massa arbete. Nu har hon provat i några år men när jag kom hit förra veckan så var ankorna borta. Jag räknade på att 2000 ankor och enkel och stabil avsättning av ägg, då kan det bli bra ekonomi. 2000 ankor:( det luktar inte jordgubb:( då ska jag ha en mycket större tomt.

Men frisknade till och ville ha sex men han sa att alla jag känner har kvinnor som inte vill ha sex även lika med hans 50 åriga fru .

Att dom inte vill pöka har nog mer med partner än ålder att göra för undersökningar visar tvärtom att kvinnor i 40 års åldern är hetare än någonsin.

I mina ögon, traktor för 600" eller kontanter 600" same same....

Phonta, om jag förstått rätt så har Du ägarpapperna till traktorn,
har dom då fått en traktor? torde väl vara till låns?

Att dom inte vill pöka har nog mer med partner än ålder att göra för undersökningar visar tvärtom att kvinnor i 40 års åldern är hetare än någonsin.
Tror inte kvinnorna är skapt så att dom vill ha mera barn vid 40 års ålder .
Alltså vill ha mera sex än tidigare .
Har själv varit på kontaktsidor i Sverige .
Under 6 år skrev jag med 30000 kvinnor över 40 år .
Nästan alla ville ingenting men en del ville bli bjuden på mat .
Mycket magert resultat .
Jag förstod ju att något var fel så jag började skriva med dom under 38 år .
Då börja det nappa mycket bättre .
Träffade några 22-30 års ålder en yngre än det .
Det var min egen undersökning .
Men har du en bättre och säkrare undersökning så ber jag om ursäkt

Det kanske inte beror pa kvinnan 5555 555

Mycket magert resultat .
Så din erfarenhet av kvinnor är att under 6 år ha chattat med 30.000, dvs 14 nya kvinnor varje dag. Bra jobbat!!

Min erfarenhet är att kvinnor precis som män har känslor och en uppfattning om vad dom tycker är sexigt och som tänder dem.
Jag skulle inte vilja ha sex med en skrynklig kärring i 60-70 års åldern och då är jag 50+ själv så vad får dig att tro att en kvinna i 40 års åldern blir tänd på skrynkliga ofta feta gamla gubbar? Tro fn att dom inte vill ha sex.
Finns bara en sak som får dem släppa till i det läget och där har du helt rätt, det är inte kåthet...

Mycket magert resultat .

Se där ja, givetvis inte lätt att ifrågasätta en sådan auktoritet på sex och samlevnad. Någon som har "skrivit med" 30,000 kvinnor har ju ett statistiskt säkerställt underlag som få forskare och institut kan komma i närheten av.

Det är nog bara att avskriva alla de tusentals undersökningar som visar på att kvinnors sexlust ofta ökar långt upp i 50-årsåldern. Enligt vårt eget sexorakel så peakar brudarna vid 22 och vid 38 är det helt kört. Min fru är 38 och jag några år äldre och vi träffades när hon var 20. Det är tur att det är några månader tills hon fyller 39 så man får sig några sista hedersstunder.

Kanske Norrskensflamman kan hjälpa mig med några kontakter så jag kan trada in henne mot två 19-åringar när den så försåtliga 39e födelsedagen inträffar?

Chattar man med 14 nya brudar varje dag året runt så hinner man väl inte mer än fråga om dom är k.ta. Ok det är din sak men att utifrån svaren på chattandet dra en slutsats om 40 åriga kvinnors sexlust?
Ja eller hur...

555, det här blir nåt att berätta om för polarna ikväll, veckans flabbis.

Ska svara lite kanske inte få med allt .
Man lär hur man ska skriva .
Det var ingen ide lägga ner en massa krut på trevliga långa brev annat än om det var en intressant kvinna .
Jag satt vid datorn ca 5 timmar om dagen så jag kunde skriva många brev .
Märker ju att jag har fel med allt jag skrivit om .
Har alldrig trott det finns så många sextörstande kvinnor över 40 som ni har .

Min fru är Norrskensflamman .
Hon är 32 år nyss fyllda jag är 67 år

En kvinna över 40 som det första hon får höra är hur sexintresserad han är kanske anser att det inte längre är intressant att skriva till honom, en yngre kanske tycker det är lite spännande ... krävs kanske lite mer för att någon ska falla ...

Ja nu var det inte så att jag drog upp sex vid första breven utan försökte seriöst att få kontakt .
Men en del såg jag att det inte var någon ide lägga ner krut på det var från början i mina ögon hopplösa fall .

Vad jag nu hela tiden har pratat om är att yngre vill ju naturligtvis ha mera sex .
Även jag som var gammal redan då ville dom ha mer kontakt med . än dom äldre kvinnorna ville

Det verkar som om gubbarna här på sidan glömt bort varför dom kom till Thailand

Det verkar som om gubbarna här på sidan glömt bort varför dom kom till Thailand

Det verkar som att Herr Norrsken känner andra genom sig själv.
Själv tror jag att det är väldigt få människor som måste dra till Thailand för att få kn*lla.
Sådant kan man göra på hemmaplan om man känner för det.
Det gäller väl iofs att man ska kunna uppföra sig och att man inte ska se helt förjävlig ut.
Men det kanske är där problemet ligger hos en del människor.

Personligen är det ju helheten som avgjorde min flytt till Thailand .
Men samtidigt ville jag ju hjälpa min fru .
Inte dra med henne till 7 månaders vinter .
Mitt mål var då för drygt 3 år sedan att hjälpa en fattig Thailänska till ett hyfsat liv och även bygga hus till henne .
Ville avsluta mitt liv med att hjälpa en fattig .
Nu har jag lyckats med mina planer hon har tagit körkort så jag har alltid privatchaufför .
Hon kör mycket bra så jag njuter av våra resor.
Hade ju tanken på ett härligt liv själv det blir bara bättre eftersom tiden går .

Verkar ju som du fick fly undan uppvaktningen av vackra kåta damer i Sverige

Liknande trådar

V
Svar
31
Visningar
3 K
anonymous
A
S
Svar
16