Gottland i Khon Kaen

Jed

Medlem
Oj jag har fått nytt jobb och varit i Karlskrona sen i augusti, men det var roligt att se bilder ifrån ditt nya hem Gotland ( jag hade givetvis ingen aning om vilket lösenord jag hr på Thaisnack så jag har inte kunnat logga in). Har du stängt ner Khao Lak? eller sålt det om man får vara så nyfiken ?

Själv har ja aldrig varit uppe i Issan, även om flera damer har uppmanat mig att åka dit och besöka dom. Någon gång kanske men kommer dit

Gottland

Forumveteran
Oj jag har fått nytt jobb och varit i Karlskrona sen i augusti, men det var roligt att se bilder ifrån ditt nya hem Gotland ( jag hade givetvis ingen aning om vilket lösenord jag hr på Thaisnack så jag har inte kunnat logga in). Har du stängt ner Khao Lak? eller sålt det om man får vara så nyfiken ?

Själv har ja aldrig varit uppe i Issan, även om flera damer har uppmanat mig att åka dit och besöka dom. Någon gång kanske men kommer dit
Ja Scandinavian i Khao lak ar ett minne blott nu.. Ja det ar klart du far komma upp till Khon kaen som ar en stor universitets stad med massor av fruntimmer Men fisketurerna i Khao lak skoter jag harifran sa bara varsko om ni sska dit sa ordnar jag resten

Jed

Medlem
Ja Scandinavian i Khao lak ar ett minne blott nu.. Ja det ar klart du far komma upp till Khon kaen som ar en stor universitets stad med massor av fruntimmer Men fisketurerna i Khao lak skoter jag harifran sa bara varsko om ni sska dit sa ordnar jag resten
Då får vi se hur det går i vinter med turism eller inte? sitter på Boverket i Karlskrona nu förtiden i statistikenheten så man bor vid havet istället för mitt i skogen nu för tiden.

Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Kycklingen Grattis Gottland Ordet är fritt 19
Isan Lover Musikfestival vid dammen i Khon Kaen. Isaan forum 5
Isan Lover Khon Kaen utvecklas till ett transport nav i Isaan. Isaan forum 14
Gottland Finns det nagon Scandinavisk restaurang i Khon Kaen Allmänt thailandforum 193
Gottland Finns det Scandinaviska restauranger i Khon Kaen Allmänt thailandforum 0
Isan Lover Hårda regn och översvämningar i Khon Kaen området. Isaan forum 19
PanPan Ministry picks sites in Pattaya, Ayutthaya and Khon Kaen to integrate mass transit and town planning Pattaya forum 0
Mackfaktorn Svenskt Konsulat i Khon Kaen Allmänt thailandforum 6
Gottland Khon Kaen Expat i Thailand 20
P Bussresa Khon Kaen - Bkk med NCA Thailändskt reseforum 34
P Pilotprojekt i Khon Kaen med hastighetskameror och rödljus Allmänt thailandforum 24
A Sitter pa bussen mot Khon Kaen .... Allmänt thailandforum 5
L Köra bil mellan BK och Khon kaen Allmänt thailandforum 43
Berralund Familjen Berralunds bygge i och flytt till Khon Kaen Bygga hus i Thailand 254
K Flyg BKK - Khon Kaen Thailändskt reseforum 56
B Bussförare i Khon Kaen böjde sig ner för att plocka upp sin mobiltelefon... Thailändska Nyheter 0
S Välja skola till en 5 åring i Khon Kaen Allmänt thailandforum 26
D Telefonnummer till Panthipa residence i Khon Kaen? Thailändskt reseforum 5
D Hotell i Khon kaen city Isaan forum 13
Mackfaktorn Khon Kaen Marathon Jan 2015 Allmänt thailandforum 18
N Förslag på vad man ska hitta på i 2 månader i khon kaen ? Allmänt thailandforum 1
A sawat dee kha khon tii prathet sweden Allmänt thailandforum 2
A ratri sawat took khon Språkhörnan 1
B Khoen kaen Isaan forum 10

Liknande trådar

Topp