Svenskt Konsulat i Khon Kaen

 

Mackfaktorn

Forumräv
Är det nån här som har hört talas om det ?

I vintras när jag var nere så pratades det en hel del om att det var på gång med ett svenskt konsulat i khon kaen men har inte hört nått mer om det sen såg då en svensk delegation på Pullman även thaiare som såg betydligt mer ut som myndighetspersoner än företagsfolk men inte hört ett juta om det sen så man undrar är det på gång eller har det lagts på is.
 
Konsulat var ämnet. Var till Svenska konsulat i Chiang Mai idag och hämtade pensionsintyg. Vilket vänligt bemötande och service. Maken till vänlighet får man leta efter. Tjejen pratade inte svenska men det är inte många i världen som gör det. Mina svenska dokument hämtade från internet dög hur som helst. Fem tummar eller plus hur ni vill. Kanonservice liksom det har varit här i Nan där jag hämtar förlängningen för uppehållsintyget.
 
Är det nån här som har hört talas om det ?

I vintras när jag var nere så pratades det en hel del om att det var på gång med ett svenskt konsulat i khon kaen men har inte hört nått mer om det sen såg då en svensk delegation på Pullman även thaiare som såg betydligt mer ut som myndighetspersoner än företagsfolk men inte hört ett juta om det sen så man undrar är det på gång eller har det lagts på is.

Han ambasadören var där o sprang nåt maratonlopp.

http://www.swedenabroad.com/sv-SE/A...Ambassador-Staffan-Herrstroms-manadsbrev-sys/
 

Då ligger det kanske nått i att det är på gång.
7eae95e3046526d9d4f5987425d5ff16.jpg
45cde221e57da356afd0fb7f2493d1bc.jpg
var dagarna efter maran jag såg delegationen så kanske förenade nytta med ''nöje'' gåvorna som thaiarna lämna till svenskarna såg ut att vara chips å dylikt så ingen synlig korruption där inte
 
 

Liknande trådar

N
Svar
24
Visningar
5 K
glimten66
G
D
Svar
13
Visningar
3 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
G
 
Tillbaka
Topp