Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jotack, jag minns en viss kock som jag seglade med både på OT:s Inga och Mariann. Han var totalt nerkrökad och därför också nermönstrad hökare. Totalt värdelös giftblandare som inte ens kunde grilla en kyckling i ugnen. Den var för det mesta rå. Det var kanske därför jag såg honom några gånger när han spydde i soptunnan i byssan. Fy för den lede!
Å faan det har gått mej förbi dom enda "hojklubbar" jag har sett där jag bor i isan
Är ungdomar med trimmade moppar, vet ju inte vilka thaiare du träffar men dom som bor i "min" by har difinitivt inte råd med någon H-D
Å faan det har gått mej förbi dom enda "hojklubbar" jag har sett där jag bor i isan
Är ungdomar med trimmade moppar, vet ju inte vilka thaiare du träffar men dom som bor i "min" by har difinitivt inte råd med någon H-D
säkert 90% om inte mer av byarna i thailand ser och är nog lika varandra har man sett en thaiby har man sett alla, detta gäller kanske inte i byarna närmast turistområden
säkert 90% om inte mer av byarna i thailand ser och är nog lika varandra har man sett en thaiby har man sett alla, detta gäller kanske inte i byarna närmast turistområden
Har dom lyckats riva den öde skrapan mitt emot Kosa och nära Pullman?
Bästa området för spa och massage.
Längtar tillbaka till en full behandling där..
Har dom lyckats riva den öde skrapan mitt emot Kosa och nära Pullman?
Bästa området för spa och massage.
Längtar tillbaka till en full behandling där..
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.