Gottland i Khon Kaen

Ja si sa dar det svullnar upp sa fort jag staller mig upp och ar rott och varmt, saren laks sa sakta, bara for fan jag slipper operera mig igen pa detta slakthus i Khon kaen goverment hospital
Fy för satan, att det svullnar och blir varmt och rött tyder på att infektionen fortfarande finns kvar. Du måste vara mycket försiktig. Ta hand om dig!

Mera frukt pa bordet idag bananas och Longkon ar bra for kroppen.. Och lite milk

216583717_3974039866054743_1711756726495309212_n.jpg

219504573_530913824785203_8850158781524177211_n.jpg

Du måste hjälpa hjärtat att pumpa medicinen dit du har problem.
Annars cirkulerar antibiotikan runt i överkroppen utan effekt.
Så mycket som möjligt ska du ha benen så högt som möjligt. När du sitter ska du lägga benen på en annan stol.
När du ligger, lägg kuddar under benen så blodet lättare cirkulerar till och tillbaka från benen.
Du skriver att benen svullnar när du står upp och det är en tydlig signal på att hjärtat inte orkar pumpa tillbaka blodet.
Högläge på benen så ofta du kan och läkningen går mycket fortare.

Du måste hjälpa hjärtat att pumpa medicinen dit du har problem.
Annars cirkulerar antibiotikan runt i överkroppen utan effekt.
Så mycket som möjligt ska du ha benen så högt som möjligt. När du sitter ska du lägga benen på en annan stol.
När du ligger, lägg kuddar under benen så blodet lättare cirkulerar till och tillbaka från benen.
Du skriver att benen svullnar när du står upp och det är en tydlig signal på att hjärtat inte orkar pumpa tillbaka blodet.
Högläge på benen så ofta du kan och läkningen går mycket fortare.
Ja det ar precis sa jag gor

Liknande trådar

D
Svar
13
Visningar
3 K
A
A
Svar
1
Visningar