Gottland i Khon Kaen

 
Ja det var en speciell människa.
Han gick på övervarv hela tiden.:laugh2:
Jag har bara träffat honom när jag varit onykter..annars hade man nog inte stått ut :)
Jag känner ett par till som är övervarvade. Träffade en i Pattaya för många herrans år sedan som hade smeknamnet skrotjanne men han döptes snabbt om till snackjanne, han snackade oavbrutet och när han var tyst så var det för att hämta andan.
Sedan Steven en sjöman från Kalmar som kanske Gottland känner, det var också en riktig pratmakare, en kompis klockade honom när han kom till där vi satt, Steven pratade oavbrutet i 45 minuter.
 
Jag känner ett par till som är övervarvade. Träffade en i Pattaya för många herrans år sedan som hade smeknamnet skrotjanne men han döptes snabbt om till snackjanne, han snackade oavbrutet och när han var tyst så var det för att hämta andan.
Sedan Steven en sjöman från Kalmar som kanske Gottland känner, det var också en riktig pratmakare, en kompis klockade honom när han kom till där vi satt, Steven pratade oavbrutet i 45 minuter.
Denna Arild han pratade både på in och utandning :D
 
En annan är 2 eggad.
Som Långeman sa, det va så skönt och komma hälsa på för jag lyssnar.
Men sen får jag par öl i mig så blir jag motsatt och vill vara den som pratar.
Men jag pratar aldrig över mun tycker det är så otrevligt, om någon sitter och berättar nåt och så kommer någon rakt in och avbryter den människan då kan jag bli arg och säga till, han satt faktist och sa nåt.
Lite hyfs får deet vara.
 
En annan är 2 eggad.
Som Långeman sa, det va så skönt och komma hälsa på för jag lyssnar.
Men sen får jag par öl i mig så blir jag motsatt och vill vara den som pratar.
Men jag pratar aldrig över mun tycker det är så otrevligt, om någon sitter och berättar nåt och så kommer någon rakt in och avbryter den människan då kan jag bli arg och säga till, han satt faktist och sa nåt.
Lite hyfs får deet vara.
Hedrande, min förra fru var sån, det gick inte att föra en vettig diskussion, men det är tyvärr vanligt hatar det också
 
Borjar att bli battre nu

240537849_152145293770100_8692334488104287864_n.jpg


240749730_313116550575703_5286650262660412192_n.jpg
 
Va du menar är för mej Helt ointressant, ja åker benz för att ja gillar och har råd
@tongmat det var ett litet skämt, ta det inte så allvarligt, skojade lite.
Sett bilder på din Merca och klart velat ha en sådan men man måste väl få skämta lite?
Det med tyskar var ju lite mer pga dom du oftar hittar på soierna som är kända för samkönad sex här ner i Pattaya.
 
  • Like
Reactions: Nox
Har inga problem med skämt, men kanske man skulle fixa en skyllt med att man är Hetro. Ska kolla upp detta, ha de sjö buse
Vi vet alla att du är gift.
Bodde ju innan på thepraya road i Pattaya, ovanför var många tyska restauranger och där var katöy och bögpojkar över representerade.
Även grannen tysk hade ju en katöy, par hus bort pojkvän, på bögstranden mellan Pratumnak och Jomtien är Tyskarna överrepresenterade.
Var det beror på vet jag inte men Tyskarna har en stor homo communitie här nere, och är väl inget fel i det.
Jag var nog lite mer negativ till det innan jag flytta hit men idag när man levt här ett tag och festat med många thai av den sidan så har jag ändrst mig en hel del, många av dom är jäkligt kul.
 
 

Liknande trådar

D
Svar
13
Visningar
3 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
G
Svar
10
Visningar
3 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp