Gottland i Khon Kaen

 
Tja min snåla tysk granne har en gammal thai skinkryttare med.
Men nu gick tysken dog i veckan hörde jag så nu är det nog klackarna taket förut satt att arvet hamnar hos skinkryttaren.
Därför vi fick flytta från Thaphraya soi 5, tysken dog och skinkryttaren hade party efter han dog med massa katöyer och frugan fick för sig what they do is not god luck will have ghost here now.
Så hon fick spöknoja, och bad luck pga dom hade haft fest så blev lite av en snabb flytt till Pratumnak soi 5 den gången.
 
Men även katöyen fick ångest efteråt pga festen,frugan prata med han och han vågade inte sova i huset längre, sist jag såg det såg det övergivet ut.
 
Vi vet alla att du är gift.
Bodde ju innan på thepraya road i Pattaya, ovanför var många tyska restauranger och där var katöy och bögpojkar över representerade.
Även grannen tysk hade ju en katöy, par hus bort pojkvän, på bögstranden mellan Pratumnak och Jomtien är Tyskarna överrepresenterade.
Var det beror på vet jag inte men Tyskarna har en stor homo communitie här nere, och är väl inget fel i det.
Jag var nog lite mer negativ till det innan jag flytta hit men idag när man levt här ett tag och festat med många thai av den sidan så har jag ändrst mig en hel del, många av dom är jäkligt kul.
Ja du har nog rätt i det. Många tyskar med boytoy då jag bodde på jomtien longstay för två år sedan. Men inget ont om det sköna snubbar!
 
Forsta hacket det gick som en dans med musik till Bangkok hospital hade hyrt en hel vaning pa Central Plaza

240719543_466655727628934_7678216253947566897_n (1).jpg


241063931_908599796408014_2710240268575946637_n.jpg
 
Verkar som Bangkokhospital och central har fått avtal med staten och utföra pfizer vaccineringen på statens räkning.
Är ju inte Bangkokhospital som hyr och står för denna vaccinering, den är statlig som dom utför.
Samma i Pattaya Bangkokhospital och Central.
Läste på Bangkokhospital HuaHin vart det många som anmält sig men inte dök upp så fanns Pfizer kvar på utlänningskvoten att anmäla sig till.
 
En morgon var det sa mycket flygfisk pa deck bade doda och levande att fyra-atta vakten plocka en hel pyts full av dessa silverfargade fiskar med vingar , dessa skulle han byta mot en back pilsner nar han gick av vakten. I varje fall var det hans tankegang da pa morgonen ,For at fa dessa delikata fiskar i sa farskt tillstand som mojligt innan han skulle gora affarer med Hokaren fick han en snilleblixt att forvara dom i Gonorebaljan!! Dar han raknade med at dem skulle simma runt och halla sig vid liv tills han gick av vakten.

Men killen var antagligen glomsk eller sa gav han fan i alltihop, nar styrman som ocksa gick samma fyra - atta vakt kom ner till poolen for ett uppfriskande morgondopp med badhanduk och solkram till den timme han hade tankt att sola efter badet fick sitt livs overaskning!! For nar han med ett belatet leende sakt gled ner i vattnet for en stunds njutning borjade det efter ett tag rora sig runt hans ben och fotter, och nar han tittar ner mellan benen ser han ett helt stimm med blasilvriga fiskar simma runt omkring honom..

Med ett tjut av forskrackelse kastde han sig upp ur poolen och stod dar pa decket och gallskrek att nagon ville sabotera och javlas med honom...Vem fan har slappt ut sill i poolen vralade han till basen som kommit dit nyfiken pa vad det var for gap och skrik. Javla sabotage fortsatte styrman att skrika...Basen tittade lungt ner i bassagen och konstatera att nagon sill var det inte tal om , utan flygfisk som aven dom hade varit sugna pa ett skont dopp dar i gonorebaljan.

Hur i helvete har dessa fiskar tagit sig hit ! For fan manniska svara mig, styrmannen var total forbannad och misstankte allvarligt att det var nagon som ville skada honom..Vem ar det som ar ute efter mig? Basen var valdigt road av styrmans uptradande och log finurligt nar han papekade att fiskarna hette flygfiskar , beroende pa att de kunde just --flyga .. Antagligen hade de blivi jagade av nagon rovfisk under natten och forsokt undkomma denna genom att flyga och ta ett hopp upp luften bara for att landa just i var pool,, Nagon annan forklaring fanns inte enligt honom...

Styrmannen sag pa basen under nagra sekunder innan han forstog att det kanske lag naon sanning i vad han sa ,och gick med raska steg darifran midskepps , nagon solning blev det inte denna morgon , det var han alldeles for upprord for...Under formiddagen fangade vi alla fiskar med havar och salde dom for nagra pilsner till Hokarn. Aha sa Kalle nar han stekt ett par stycken och provsmakat dom ar lika fina och fasta i kottet som hjalpsystrarna i Syd Amerika...Forste styrman at inte en enda fisk nar den senare kom ut som stekt pa bordet...Han trodde fortfarande att det var nagon som hade javlas med honom...
 
 

Liknande trådar

D
Svar
13
Visningar
3 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
G
Svar
10
Visningar
3 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp