Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har nyligen avslutat att måla hela huset invändigt. Jag använde inget maskeringstejp mot golvet i första rummet men ångrade när jag såg att det blev mycket bättre i de andra rummen med maskering.
Ser att du använder Jotun-färg som ska vara toppen. Jag målade med 4 season som jag är nöjd med. Körde 2 strykningar och är nöjd. Är du nöjd med Jotun-färgen?
Jag har nyligen avslutat att måla hela huset invändigt. Jag använde inget maskeringstejp mot golvet i första rummet men ångrade när jag såg att det blev mycket bättre i de andra rummen med maskering.
Ser att du använder Jotun-färg som ska vara toppen. Jag målade med 4 season som jag är nöjd med. Körde 2 strykningar och är nöjd. Är du nöjd med Jotun-färgen?
J glucose är ju sockret i blodet jag hade ju diabetes och då låg det på långt över 200 när jag börja förstå att det var dags att börja ta det lungt med det goda . Nu är diabetesen helt väck
J glucose är ju sockret i blodet jag hade ju diabetes och då låg det på långt över 200 när jag börja förstå att det var dags att börja ta det lungt med det goda . Nu är diabetesen helt väck
Nja, där håller väl ändå inte vetenskapen med dig. Har väl kroppens egna produktion av insulin avtagit till den nivån att diabetes uppstår kan man aldrig återställa/bota det.
Dock kan man ändra livsstil/kostvanor så att den begränsade produktionen som kvarstår är tillräcklig för att hantera behovet och därmed uppstår inga symptom av diabetes. Funktionen är dock fortsatt nedsatt, således inte botad.
Lite som en nykter alkoholist ändock är en alkoholist så kan en diabetiker vara "helt" frisk sålänge den avstår för stora intag av "felaktig" föda, dock är man fortfarande diabetiker.
Gör man tvärtemot de gamla kostråden, mycket kolhydrater och lite fett, och drar ned på kolhydrater och äter mera fett, så har många lyckats bli av med diabetes. Min äldre syrra blev av med sin diabetes på det viset och hört många andra som också blivit av med sin diabetes.
Innan det fanns några mediciner att behandla diabetes med så bestod råden av att äta så fettrik kost som möjligt för att hålla diabetesen i schack. Undrar varför den kunskapen föll i glömska. Iofs gynnar det inte läkemedelsindustrin om folk kan reglera sin diabetes via kosten. Kan det månne finnas någon koppling där med de felaktiga råden.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.