Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja nu blir det inte mycket gående runt laken, ja ramla ner för trappen igår och har antagligen slitit av ett ledband, kan inte röra benet sitter i en fåtolj och sover om natten kan inte gå upp till andra våningen. Har aldrig vart med om en sån helvetes smärta förr
Ja nu blir det inte mycket gående runt laken, ja ramla ner för trappen igår och har antagligen slitit av ett ledband, kan inte röra benet sitter i en fåtolj och sover om natten kan inte gå upp till andra våningen. Har aldrig vart med om en sån helvetes smärta förr
Ja bara inte ledbanden har gått av för då är det operation som gäller, kärringarna sitter och håller ispåsar längs med knäskålen, knäet har svullnat upp som en fotboll
Ja bara inte ledbanden har gått av för då är det operation som gäller, kärringarna sitter och håller ispåsar längs med knäskålen, knäet har svullnat upp som en fotboll
Det låter inget vidare när det svullnar upp så. Tyvärr får du nog räkna med en lång konvalescens, jag håller tummarna för att det inte är så allvarligt.
Det låter inget vidare när det svullnar upp så. Tyvärr får du nog räkna med en lång konvalescens, jag håller tummarna för att det inte är så allvarligt.
Ja det är nått skit och jag ska ner till Bangkok och hämta nytt pass och kan inte gå! men passet kan ligga kvar på ambassaden i flera månader så det ska nog ordna sig, Dom skulle öppna svenskt konsulat här i khon kaen , men nu ska dom helt plötsligt spara och dra in på personal så det blir inget, annars kunde dom ju ha sänt upp passet
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.