Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Var ju meningen man skulle vart nyckter skulle bara gå in och handla men så ropa berralynds gamla bousun kom in och ta en öl Jonas, sen dök det bara flera sjömönn upp så va kört jag är svinfull
Var ju meningen man skulle vart nyckter skulle bara gå in och handla men så ropa berralynds gamla bousun kom in och ta en öl Jonas, sen dök det bara flera sjömönn upp så va kört jag är svinfull
här fungerar det ändå även om folk inte har körkort, har druckit Lao Kao eller öl, kör på fel sida, kör utan hjälmar och är upptill 4-5 personer på en moppe o.s.v.
Så var vi här igen ,, tycker du fördummar dig själv med ett idiotiskt resonemang Isaan Lover
Kan bara instämma i att det är mkt trevligt att köra i th... Men jag tycker ju om att köra i sv också, tillhör inte dom som har ständiga problem med medtrafikanterna vare sig i sv el i th. Men det tar nån månad att komma "till ro" i thaitrafiken. Sen hur skönt som helst. Nu hemma i sverige, efter 2 veckor blinkar jag fortfarande ibland med torkarna
Finns tex cheva optra i Thailand som har blinkers på vänster, så det händer att det blir fel för hoppar en del mellan två bilar så blir torkare ibland här också.
Finns tex cheva optra i Thailand som har blinkers på vänster, så det händer att det blir fel för hoppar en del mellan två bilar så blir torkare ibland här också.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.