Hvilken bil har dere i Thailand?

• Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 8711
  • Start datum Start datum

R

Raderad medlem 8711

Gäst
Min nåværende bil er en Toyota Corolla 1,6 liter automat. Men den er 10 år gammel nå og jeg går å tenker på å kjøpe meg en ny. Jeg har litt lyst på å kjøpe denne her. Honda S 2000 GT. 2 liters motor, 6 gir, 240 hestekrefter og 0-100 på 6,2 sek.

Den finnes i Thailand, men det er ikke mange av dem.

Honda-S2000-012.jpg

Min nåværende bil er en Toyota Corolla 1,6 liter automat. Men den er 10 år gammel nå og jeg går å tenker på å kjøpe meg en ny. Jeg har litt lyst på å kjøpe denne her. Honda S 2000 GT. 2 liters motor, 6 gir, 240 hestekrefter og 0-100 på 6,2 sek.

Den finnes i Thailand, men det er ikke mange av dem.

Honda-S2000-012.jpg
Vad får du ge för en sådan kul leksak?

Vad får du ge för en sådan kul leksak?

Jeg finner ingen på nettet nå, men tidligere så har jeg sett priser fra 7-800 000 Baht til rundt 12-1300 000 Baht. Bilen bli ikke produsert lengre så det blir å kjøpe brukt. Og selvfølgelig registrert i mitt navn :):):):). Den ble produsert mellom 1999 og 2009.

S2000 är en väldigt fin bil, dock inget jag personligen skulle köra i Thailand med de vägarna ;)

Själv har jag/vi inget fordon utan denna gången har vi lånat bil och moped.
För egen del är det pickup jag skulle vilja ha, men det får vänta.

Vi har en Chevrolet typ SUV familjebil, vill minnas att den heter Trailblazer. Praktisk som tusan. Svägerskan har en Mazda pickis, hon behöver den när hon handlar hem grejor och varor till sin affär.

Har en Volvo 940, år 91. Just inkörd, 52,000 mil. Sedan en Ford Ranger XL 2001 fyrdörrars, gått 16,000 mil. Den är inköpt i Hua-Hin, tack Magnus! Äger även Honda 90 cc, treväxlad, Honda 400 cc nv och Yamaha 125 cc
Nu får det dock räcka för mig med bilar och mc (kanske) i Thailand

Liten sportis är ju alltid kul men håller med om att den inte passar för vägarna här, framvagnen lär blir sönderkörd rätt snabbt om inte annat.
Jag kör en Fortuner som jag tycker passar perfekt här, stor å trygg och smälter in bra.

Liknande trådar

A
Svar
3
Visningar
2 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp