Kommer aldrig bli byn det har jag gjort klart, finns inte ens på denna planet.
Finns inget eller ingen som kan få mig dit flyttar hellre isär än sätter mig där uppe i norr en gång till.
Absolut inte den byn den förra var det ju iallafall lite liv och kunde ha sköj, i hennes by var det ju bara zombie stämning.
Vill hon flytta dit får hon flytta själv, Bangkok som sagt vill jag med testa på började kolla på Bangkok redan innan jag flyttade norr sist så det är något jag haft lust med länge. Och då hamnar vi i mitten och som hon säger nu så är Bangkok nummer 1 för henne, hon kan flyga från Suvarnabhumi till byn och hälsa på tar 1 timma från Khon Kaen till hennes by.
Men hon är inte helt hundra hon tycker ungen har fått sån bra skola nu i Pattaya, vi stannar 1 år till som sagt i Pattaya, jag trivs här med går ingen nöd på mig hinner nog med att testa Bangkok tids nog.
Hon har inte så mycket släkt där uppe, en halvdöd farsa, morsan och en farmor, hon har 2 halvsystrar inte samma far och en broder med samma farsa, ingen av dom bor i byn. ena halvsystern bor 1 timma ifrån, brorsan i Chonburi, och andra halvsystern har hon ingen direkt kontakt med. Alla kompisar jobbar runt Chonburi och Bangkok.
Hon vill nog helst ha ner morsan när farsan dör.
Får väl sätta ungen på St Andrews men var så förbenat dyrt