A
anonymous
Gäst
Verkar som det är kallt i norr, pratade med daman förut hon sa det var så kallt så hon kunde inte gå ut och detta var kl 12:00 Thai tid. Fick koka vatten och hälla i tunnan innan hon duscha för vattnet var så kallt nu. Såg även att en Svensk kompis som är längst upp i norr i Isaan skrev på FB att en myndighets bil med cold weather disaster equipment hade precis varit där och lämnat kläder som handskar, mössor, jackor etc.
2011 kommer jag ihåg var rätt kyligt till och med i Pattaya, uppe i Lomsak som jag var på nyårsafton stod jag i jeans, långärmat + jacka på morgonen och frös fick sova fullt påklädd 5-8 grader. Thai är ju inte vana vid sån kyla och har inte kläder för det till och med i Pattaya det året stod det att 2 dog pga kylan det året, var ner runt 15 på nätterna då ett tag.
2011 kommer jag ihåg var rätt kyligt till och med i Pattaya, uppe i Lomsak som jag var på nyårsafton stod jag i jeans, långärmat + jacka på morgonen och frös fick sova fullt påklädd 5-8 grader. Thai är ju inte vana vid sån kyla och har inte kläder för det till och med i Pattaya det året stod det att 2 dog pga kylan det året, var ner runt 15 på nätterna då ett tag.