Månadskostnad wifi Thailand

Jag tror du blandar ihop saker och ting ett samtal till särskild avdelning för redovisning av stora summor har eget nummer och du måste ringa och vänta på din tur.
Du vill hitta på lösningar som är inte godkänt av Swedbank, messenger är inte ett säkert app. Även du flyttar stora summor till Wise, Westerunion, Revolut mm måste du redovisa varför och vem är mottagaren. Det görs för att hindra penningtvätt.
Vad är stora summor som du för över till Thailand?
Thailand har väl en maxgräns per tillfälle?
Misstänker att du skickar till dig själv.

Till Filippinerna är det 10.000usd per gång och dygn med Wise och smidigast är att skicka från Swedbank via Trustly till Wise.
Frågan var pengar kommer från har jag fått redovisa flera gånger till Wise med intyg och att jag är mottagare.
Lämpligt är att skicka i poster om 10k-50k sek flera gånger i veckan om man behöver göra en större affär.

Går även att använda bank till bank som dock tar 3 dygn jämfört med Wise som tar några sekunder.

Messenger är tillräckligt säkert för att kommunicera med kunder och vänner då det är krypterat.
Minst lika säkert som telefonsamtal.

Kör du med din variant så kör jag med min.
Planering är viktigt.

Nåja, vi får hoppas att trådskaparen äntligen har fått sitt efterlängtade wifi där i Thailand.
Ja dessutom är ju frågan i trådens namn ganska felställd. Nyttjar man Wifi på restauranger och barer mm så blir det gratis. Måste man köpa sitt eget Internet och sätta upp ett Wifi nätverk blir det något helt annat. Jag tror det är mobilsurf som egentligen efterfrågas men det får väl trådskaparen svara på :)

Ja dessutom är ju frågan i trådens namn ganska felställd. Nyttjar man Wifi på restauranger och barer mm så blir det gratis. Måste man köpa sitt eget Internet och sätta upp ett Wifi nätverk blir det något helt annat. Jag tror det är mobilsurf som egentligen efterfrågas men det får väl trådskaparen svara på :)

Ja, det är ju väldigt viktigt.
Han har väl haft frågan om elpriset och abonnemang tidigare. Jag hoppas han har fått ordnat det

Liknande trådar

Tillbaka
Topp