Marijuanaodling I Thailand

Hej

Vilken överraskning att alla inte använder cannabis på det sätt som Anutin hade tänkt sig, undrar snarare vad oddset hade varit för att det skulle bli som Anutin trodde?

Mvh isan lover

Det funkade inte i US men i Thailand, inga problem.
Kul iaf att det hjälpt till att skapa lite lagligt arbete.

/ SatanG

Det funkade inte i US men i Thailand, inga problem.
Kul iaf att det hjälpt till att skapa lite lagligt arbete.

/ SatanG
Hej

Själv är jag övertygad om att dom sociala och hälsomässiga problem som kommer att bli följden av legaliseringen av denna drog kommer att leda till större kostnader för samhället totalt sett än inkomstmässigt.

Mvh isan lover

Har skribenterna på Karolinska provat drogen? Om inte så har de inte den blekaste aning om vad de talar om. Detta gäller alla andra som tror sig veta, utan att ha provat och skaffat sig en egen uppfattning. Förmodligen födda som messerschmittar?

Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Nox
Hej

Själv är jag övertygad om att dom sociala och hälsomässiga problem som kommer att bli följden av legaliseringen av denna drog kommer att leda till större kostnader för samhället totalt sett än inkomstmässigt.

Mvh isan lover
Men garanterat billigare än att köpa ubåtar utan motorer, stridflyg utan vapen (de påstår att de kan tillverka vapnen själv). Hahaha

Har skribenterna på Karolinska provat drogen? Om inte så har de inte den blekaste aning om vad de talar om. Detta gäller alla andra som tror sig veta, utan att ha provat och skaffat sig en egen uppfattning. Förmodligen födda som messerschmittar?
Så du menar att bara personer med hjärtproblem kan vara hjärtkirurger eller cancerläkare måste själva haft cancer innan dom kan veta något om vad dom jobbar med ?

Men garanterat billigare än att köpa ubåtar utan motorer, stridflyg utan vapen (de påstår att de kan tillverka vapnen själv). Hahaha
Där måste jag kanske hålla med dig, att tillverka högkvalitativa vapen till stridsflyg är jag ganska säker på att de inte klarar av , Varför inte köpa direkt av Sverige. Motorer likaså, tror inte de har den tekniska kompetensen. Jag tror mig ha en viss insikt io vad som krävs av en industri som skall producera detta, och den finns inte i detta land, varifrån kommer dera fartyg i deras flotta , Thailandstillverkade , tveksam men kan ha fel

Hej

Mvh isan lover
Kan inte hålla med dig. Thailändarna (hela asien för den delen) har ju rökat på i århundraden, tror du att detta är något nytt ?

Kan inte hålla med dig. Thailändarna (hela asien för den delen) har ju rökat på i århundraden, tror du att detta är något nytt ?
Hej

Ja legaliseringen innebär en stor skillnad liksom att det nu framstår som ofarligt eftersom det blandas i mat, dryck och godis m.m, för barn och ungdomar tror jag att det kommer att bli stora problem, jag är helt övertygad om att cannabis än en gång kommer att förbjudas när landet får en civil regering igen.

Mvh isan lover

Hej

Ja legaliseringen innebär en stor skillnad liksom att det nu framstår som ofarligt eftersom det blandas i mat, dryck och godis m.m, för barn och ungdomar tror jag att det kommer att bli stora problem, jag är helt övertygad om att cannabis än en gång kommer att förbjudas när landet får en civil regering igen.

Mvh isan lover
Detta har varit förbjudet sedan det legaliserades. Men...

Detta har varit förbjudet sedan det legaliserades. Men...
Hej

Det har det tydligen rått delade meningar om, polisen sa ex.vis att dom inte kunde gripa dom som rökade, ifrån början var det ju inte heller någon lägre åldersgräns o.s.v. polisen tvingades ju dessutom att lämna tillbaka 100 tals kilo tidigare beslagtagen cannabis eftersom det inte längre var olagligt att inneha den.

Mvh isan lover

Hej

Det har det tydligen rått delade meningar om, polisen sa ex.vis att dom inte kunde gripa dom som rökade, ifrån början var det ju inte heller någon lägre åldersgräns o.s.v. polisen tvingades ju dessutom att lämna tillbaka 100 tals kilo tidigare beslagtagen cannabis eftersom det inte längre var olagligt att inneha den.

Mvh isan lover
Länk till detta ?

Hörde i något program från Usa om ett ex antal procent går över från alkohol till marijuana så skulle det gynna sjukvården otroligt mycket ..Sen lita på dessa tvcirkusar därifrån e en annan sak....

Liknande trådar

Tillbaka
Topp