Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Quartararo från träning2 idag på MotoGP. Jäklar vilket nedlägg! Visserligen lutar kerben men knä, armbåge och överarm i backen. Så jäkla coolt så man får ståpäls. Nä nu skall jag kolla på lite golf
Idag blev det KTMns tur att bli tvättad. Allt underhåll är baksidan med många leksaker. Blir en trip med KTMn till Avesta på fredag och hon behövde en tvätt.
Nu skall du få se @Norrpilen Nya hojen hämtad och jag hann köra 20mil första dagen. Underbart!
Bytte in KTMn mot en BMW R1250 GS HP 2020. Så här i slutet på säsongen och en ny GS för 2021 på ingående så fick man ganska bra rabatt så jag slog till.
Visst är det det. Men de här går ovanligt brett, ser ut som de når ut till spetsen styret.
Känns som det kommer bli dyra reparationer efter stött i lite här och där.
Nu skall du få se @Norrpilen Nya hojen hämtad och jag hann köra 20mil första dagen. Underbart!
Bytte in KTMn mot en BMW R1250 GS HP 2020. Så här i slutet på säsongen och en ny GS för 2021 på ingående så fick man ganska bra rabatt så jag slog till.
Hade Suzuki 125 a ist för moped & tog sedan körkort till 16 års dagen,innan dess körde jag morbrors gamla Java kronhoj.Tror det var en 250 kubikare. Snurrade runt i byn och var jag nog inte alls mogen för att hålla på med den,lekte i sandtagen på ängarna och efter skogs stigarna och hjälm var nåt som aldrig användes. Sedan brukade jag och polarna sno farsans 500 kubikare då vi var i 16 års ålder,på nätter och helger.
Hade Suzuki 125 a ist för moped & tog sedan körkort till 16 års dagen,innan dess körde jag morbrors gamla Java kronhoj.Tror det var en 250 kubikare. Snurrade runt i byn och var jag nog inte alls mogen för att hålla på med den,lekte i sandtagen på ängarna och efter skogs stigarna och hjälm var nåt som aldrig användes. Sedan brukade jag och polarna sno farsans 500 kubikare då vi var i 16 års ålder,på nätter och helger.
Haha, ja, som ung fanns ingen hjärna. Jag hade MC från 15år men tog inte kortet för det förrän efter den tunga behörigheten, dvs runt 1984.
Olovlig bilkörning vid 12års ålder.
Jag hade tagit mammas WV 1300. Polisen tog mig när jag tankade på OK i Åmål.
De tyckte jag var lite väl kort i rocken för att köra bil.
Jag tror många har liknande historier inom olika områden.
Haha, ja, som ung fanns ingen hjärna. Jag hade MC från 15år men tog inte kortet för det förrän efter den tunga behörigheten, dvs runt 1984.
Olovlig bilkörning vid 12års ålder.
Jag hade tagit mammas WV 1300. Polisen tog mig när jag tankade på OK i Åmål.
De tyckte jag var lite väl kort i rocken för att köra bil.
Jag tror många har liknande historier inom olika områden.
Jo jag och en kompis tjuvlånade kompisens morsas bil. Vi var väl 15år. Synd bara att hans storasyrra såg när vi körde ut från garaget och tjallade till morsan. Hur som helst tyckte vi att hennes bil var galet slö tills vi kom på att handbromsen var i
Vi fick en smärre avhyvling senare 55555
Idag blev det en ganska lång vända med hojen. Första stopp blev ICA för att hämta en laddare jag beställt från en BMW firma i Tyskland. Sedan en omväg till en kompis för fika. Vi tog sedan en tur tillsammans innan jag styrde hemåt. Nu har hojen gått 62mil sedan i onsdags. Hoppas hinna 100mila service innan säsongen är slut så att det är klart till nästa år
Good morning internet! :) My name is Noraly and I’m passionate about motorbikes and solo adventures around the world. I quit my job, sold my stuff and now I'...
Good morning internet! :) My name is Noraly and I’m passionate about motorbikes and solo adventures around the world. I quit my job, sold my stuff and now I'...
Japp följer henne redan. Hon imponerar stort. Vilka strapatser hon går igenom och alltid med ett smile. Hon har åkt en del i Thailand också så finns ett par klipp därifrån för den intresserade. Senast var hon uppe på våra breddgrader.
Idag blir det en tripp till Lundgrens i Avesta för att få 100mila utförd på BMWn. Har kört i lite grisväder och mer blir det idag så får tvätta i helgen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.