Mitt liv i Si Bun Rueang, Isaan

Nu är fönstren på plats väntar på myggnet

20150723_112722.jpg

Det är ju inget hus du bygger, det är ett palats. Ser riktigt imponerande ut måste jag säga. Och visst är det kul med en riktig isaanfest, vår bröllopsfest är ett minne för livet. Så jag håller med @Jonas , det är bara att släppa loss, ha kul och bjuda på sig själv. Sen är man accepterad, så känns det för min egen del.

Men framför allt - ha kul och bli mao! ;) :D

Fi f-n vad jag jar köpt av små grejer, pengarna bara tyckar i väg, jag hoppas att entré dörren kommer att vara på plats på torsdag, dom är att greja med köket. Alla elkablar köpta, dom kommer att gräva ner dom, kommer inte att ha bärande lina från huset. Allt faller på plats??

Fi f-n vad jag jar köpt av små grejer, pengarna bara tyckar i väg, jag hoppas att entré dörren kommer att vara på plats på torsdag, dom är att greja med köket. Alla elkablar köpta, dom kommer att gräva ner dom, kommer inte att ha bärande lina från huset. Allt faller på plats??
Dom har en förmåga att bara flyga iväg, oftast hittar man det där lilla extra som man inte räknade med när man planerade för dagens inköp

Fördelen med att hyra, man bryr sig föga om färgen på handfatsbänken i toan.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp