Mitt Liv i Pattaya

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Tankte göra som lite andra medlemmar , starta en bildtråd om vad jag och min fru sysslar med i Pattis
Håll tillgodo .. Kommer mer inom kort , mycket modellflyg och hojåkarbilder blir det nu under hösten och vintern

IMG_20140308_064013.jpg


IMG_1345.jpg


Rullatorn klar för testflygning.jpg


Kul i Pattaya.jpg


Jag med min rullator.jpg


Min äldsta son Peter.jpg
 
Det ser vi fram emot, härligt! Men jag tror att tråden passar bättre i Funderingar och betraktelser, så jag flyttar den dit. :wai:
 
Hejsan Phonta!
Haru några riktiga MC foton från Pattis, enligt mej HD chopper (kallas för hippie bike)?
Kanske finns de någon till salu där. Väntar på fler foton från dig...

Hälsningar Jörgen i Metropolen Tulka
 
Bra initiativ, Phonta! Alltid lärorikt och underhållande att få ta del av hur det gått för er som redan kommit iväg till Thailand. Synd att Du flyttade ifrån Isaan, bara, nu blir vi ju inte grannar i framtiden!

På min front pågår flyttrenoveringen för fullt, det kan bli redan om ett år.
 
Kyckling !! ja som jag skriver under bilden "Min äldste son Peter "

Birger !! Låter kul , du ledsnar snart och kommer ner du med , iofs så har du ju nära till "Hästen" som du kan tjöta med ................
 
"Phonta " sa:
Kyckling !! ja som jag skriver under bilden "Min äldste son Peter "

Birger !! Låter kul , du ledsnar snart och kommer ner du med , iofs så har du ju nära till "Hästen" som du kan tjöta med ................

Jag ser det nu :)
 
Kom du av dig Phonta? Jag och många med mig vill veta mer om ditt liv i fiskebyn. Tack för ett fint initiativ. :wai:
 
Det blir inga mer bilder eftrssom dett skitprogram hela tiden avvisar mina bilder pga "säkerhetsproblem" .. så då fär det väl vara säkert då :(
 
Du kanske har en för bra kamera och bilderna är för stora filmässigt?
 
Dagens cykeltur i 6 träsket Pattaya

Bla. så har man startat en Hundträningsklubb 200 m från vårt Moo ban . kanon för frugan som behöver samtränas med vår hund

IMG_20140824_063006[2].jpg


IMG_20140824_063251[2].jpg


IMG_20140824_064305[1].jpg


IMG_20140824_065636[1].jpg


IMG_20140824_064305[1].jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp