Precis Janne , jag har Thaivänner här nere som är grymt trevliga , och dessutom genomärliga , det är ju dem som gär att jag inte tar första flyget hem , och klimatet förstås

Läste på ett annat forum ett inlägg av en som anses vara som det heter "mycket påläst" , det handlade om vilket IQ Thaisen har , i det inlägget påstods Isaaans befolkning vara beskaffade med ett lågt IQ på grund av Jodbrist , så var det med den trovärdigheten , brukar gå att slå hål på de flesta dumheter om man söker fakta på rätt ställen och inte bara genom statiskik . Jodbrist ger förvisso koncentrationssvårigheter , samt struma , min frus dotter hade detta när hon kom till Sverige för fem år sedan ,, Hon fick medicin för detta och är idag fullt återställd , folk påstod att denna måste hon äta hela livet , så var inte fallet utan precis som jag läst mig till samt läkaren på Astrid Lindgren sade så kan detta gå tillbaka och behöver ej mer behandlas , så blev fallet .. Tänk vad alla Stenbordsskrönor kan slå fel ,, så inte ger jag mycket för den statistik någon talte om här , detta handlade just om statistik samt anledningen till att Isaans befolkning hade lågt IQ
Jojojoj

Men här finns mycket positivt också , massor av detta även här i Pattis