Ny linje till Thailand från Arlanda

Prova ett privat alternativ dom har nog översende med det mest av som guds lilla Tombola ställt till med. Så länge pengar kommer in Tex personlig assistans i Umeå, med rutavdrag kanske det blir billigare än Ticket. Alternativet är väl nån datakurs för äldre, kom nykter
Finns barn som hjälper sina föräldrar.

Från Umeå är Finnair inte möjligt att boka på en biljett numera.
Vettiga priser med Finnair från Arlanda men då får han boka från Umeå separat.

För drygt en månad sedan var Lufthansa Group väldigt billigt till Bangkok men nu är priserna mycket högre.

Gäller att vara aktiv i jakten på billiga biljetter samt få erbjudanden på email.
Men då är det väl bara att boka separat.
Jag flög med Lufthansa denna gången 7420kr t&r.

Men då är det väl bara att boka separat.
Jag flög med Lufthansa denna gången 7420kr t&r.
Precis och man ska vara ute i god tid.

Kampanjer gäller inte för evigt och man ska helst vara flexibel med datum.
Det kan skilja flera tusen med någon dags mellanrum.
Tisdag är statistiskt sett billigare och veckorna kring kinesiska nyåret är dyrare i Asien och även från och till Europa.
29 januari 2025 är det Ormens år ;) till 17 februari

Jag söker flygresor här Google Flights får jag en bild över vilka som är billigast för tillfället.
Går in på flygbolagets egna sida och bokar, aldrig via nån reseagent.
Från Gbg har LH vart billigast sen April, nu under vintern blir Finnair billigast så dem har jag bokat med nästa gång, även familjen flyger med dom.

Sas eller inte flygstol, billigt sen rätt tider det söker jag, har funkat i 22 år måste gå fixa nu också
Hej

Det finns ju oftast såna flighter till bra pris om man är ute i god tid, vi brukar boka mer än ett halvår i förväg, så vi brukar aldrig övernatta i Bangkok om vi inte har något ärende dit, vi brukar kolla så att ankomsten till Suvan passar med en avgång direkt till Udon Thani ett par timmar efter att vi landar i Bangkok.

Sen tar vi in på hotell i Udon Thani och vilar ut där några nätter, badar i poolen och käkar god mat på stan, besöker vänner och marknader m.m innan vi fortsätter till byn,

Mvh isan lover

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G

Tillbaka
Topp