Ny linje till Thailand från Arlanda

Sparar in en natt på hotell också
Gjorde jag en gång för 20 år sen var ganska full när jag kom fram, min fru var på ett budda ställe och jag hitta inte
till mamma huset, Taxi gubben höll på att bli vansining Då kom det fram en Thai dam som visa var huset låg, vilken
resa .det var efter det min son sa du är arvlös pappa

Man kan ju flyga SAS hela vägen om inte annat. Det hade jag åtminstone gjort
Det är kanske också i senaste laget för att åka vidare till Ufon.

SAS landar 17.10 på Suvvan.
Små marginaler.

Men tider och priser är bra men utan bagage som tillkommer.

IMG_20241201_224314.jpg

Har inte Finnair billiga resor då?
Jag köpte t&r för 8500kr men från Göteborg då reser i Januari.

Det är kanske också i senaste laget för att åka vidare till Ufon.

SAS landar 17.10 på Suvvan.
Små marginaler.

Men tider och priser är bra men utan bagage som tillkommer.

IMG_20241201_224314.jpg
ja det blir lite thait att hinna med sista flyget till Udon ,sen vore det bra att komma hem mitt på dagen så man kan ställa i
ordning sängen, huset, handla mat och sånt. Många krav men det har funkat många gånger

Det kan väl inte ta 12 timmar, jag har åkt Bangkok Nakhon Phanom några gånger och det är cirka 75 mil på 10 timmar.

Har du själv bokat biljett för du ska ju till Thailand snart?
TiT.
Har åkt taxi mellan Fiskebyn/Bkk och Buriram många ggr, och det har tagit mellan 6 och 11 timmar (ca 45 mil). I princip omöjligt att förutse...

TiT.
Har åkt taxi mellan Fiskebyn/Bkk och Buriram många ggr, och det har tagit mellan 6 och 11 timmar (ca 45 mil). I princip omöjligt att förutse...
Dom gånger det tar upp till 11 timmar har det väl varit songkran eller nyår??
Då kan det ta upp till 10-12 timmar för oss att köra till byn, annars runt 7 timmar, 1 stopp, 56 mil.

Har inte Finnair billiga resor då?
Jag köpte t&r för 8500kr men från Göteborg då reser i Januari.
Från Umeå är Finnair inte möjligt att boka på en biljett numera.
Vettiga priser med Finnair från Arlanda men då får han boka från Umeå separat.

För drygt en månad sedan var Lufthansa Group väldigt billigt till Bangkok men nu är priserna mycket högre.

Gäller att vara aktiv i jakten på billiga biljetter samt få erbjudanden på email.

Varför tror du att jag frågar, inte bra med datorer och att söka resor
Prova ett privat alternativ dom har nog översende med det mest av som guds lilla Tombola ställt till med. Så länge pengar kommer in Tex personlig assistans i Umeå, med rutavdrag kanske det blir billigare än Ticket. Alternativet är väl nån datakurs för äldre, kom nykter

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G

Tillbaka
Topp