Ny linje till Thailand från Arlanda

Vill man ha ner priset, så bokar man Umeå till Arlanda separat och Arn till Bkk för sig.

Varken SAS eller Norwegian ingår i någon allians som passar till Asien.
När Finnair hade linjen från Umeå Helsingfors njöt jag av resan, det försvann i samband med pandemin. Om Finnair är lite smart kan de öppna linjen igen och ta rätt på många passagerare från Norrland till Asien. Jag flyger hellre Umeå Helsingfors än undermåliga Arlanda.

När Finnair hade linjen från Umeå Helsingfors njöt jag av resan, det försvann i samband med pandemin. Om Finnair är lite smart kan de öppna linjen igen och ta rätt på många passagerare från Norrland till Asien. Jag flyger hellre Umeå Helsingfors än undermåliga Arlanda.
Ja det var den optimala linjen.
Det var ett annat bolag som flög åt Finnair UME-HEL.

Då får du nya 60 dagar...förr var det ju 30 dagar....har åkt över själv nåra gånger för att få mer dagar
Jag tänkte mera på pass och kan jag åka på svenska passet utan problem, vi blir bara 30 dar i thai så behöver inga flera dar
Det försvinner inte några dar om vi åker i början av dom 30 dagarna , har inte varit i laos så vet inte hur det funkar

Jag tänkte mera på pass och kan jag åka på svenska passet utan problem, vi blir bara 30 dar i thai så behöver inga flera dar
Det försvinner inte några dar om vi åker i början av dom 30 dagarna , har inte varit i laos så vet inte hur det funkar
Du måste ha ett Thai pass för att åka till Laos som svensk. Och du får 60 nya dagar när du åket tillbaka till Thailand på ditt svenska pass.

Du måste ha ett Thai pass för att åka till Laos som svensk. Och du får 60 nya dagar när du åket tillbaka till Thailand på ditt svenska pass.
Jag kan väl inte få ett Thaipass måste man inte vara Thai för att få det, sen extra dagarna är jag inte intresserad av
Hur gör dom som åker från Thai till Laos för att parta några dar

Jag kan väl inte få ett Thaipass måste man inte vara Thai för att få det, sen extra dagarna är jag inte intresserad av
Hur gör dom som åker från Thai till Laos för att parta några dar
Åker över bron vid Nong Khai och checkar ut vid Thailands IM och sen direkt till Laos IM för att stämpla inresan i passet.
Något visum behövs inte.

Det kan du läsa själv om du inte är så lat.
Åk Van från Udon och dom sköter allt åt dig eller tåg.

Finns guider på nätet att läsa.

Åker över bron vid Nong Khai och checkar ut vid Thailands IM och sen direkt till Laos IM för att stämpla inresan i passet.
Något visum behövs inte.

Fast som svensk behövs ett Thaipass hur skaffar man det?

Behöver man inte vara medborgare i Thailand för att få ett Thaipass?

Något visum behövs inte.

Man går väl igenom IM på thailandsidan innan man åker över bron till Laos IM, så har jag gjort många gånger mellan Nakhon Phanom och Thakhek.

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G

Tillbaka
Topp