Vad då erkänna , du skriver ju själv att åtmindstonde mannen måste vara Muslim , Och jag anser att Multikulti inte fungerar i realiteten , de har vi ett levande bevis på i vårt land idag ,, Finns inget att erkänna ,, Läs även gärna Koranen ,, men den kan väl din vapendragare i frågan , han kan ju allt . jag har den på Engelska, tyvärr så är enligt Muslimerna själva översättningarna inte korrekta ,, Men det finns säkert någon här som läser Koaranen i original .. Finns ju folk som vet och kan allt .. Min information , har jag från Koranen samt från ett flertal troende Muslimer i närtid . så glöm att jag erkänner nåt fel i detta .. En troende Muslimsk kvinna kan inte leva med en Kristen eller Ateist , mannen måste konvertera till Muslimsk/Islamsk lära , I annat fall fördrivs den Muslimska kvinnan från sina troende landsmän samt sin släkt , Detta är fakta , och är dessutom sådant som gör att vårt samhälle med hundratusentals Muslimer vill bilda egna Kalifat med egna lagar i vårt land , sen bryr jag mig inte i vad en massa vänsterliberala har för rosa tro om multikulti