Pattaya events and festivals.

Är man yngre & piggare och även nyfiken på se lite nya ställen så är det klart att man rör på sig:thumbsup:
sitta still på ett ställe & vara grinig och bakåtsträvare får andra vara ;)

Precis!
Nu blir det Bangkok i 5-6 dagar.
Bangkok är dessutom trevligt även om det kräver ett vettigt hotell eller hus.

Vi startar söndag och måndag hos fruns väninna och på tisdag tar vi in på hotell.

Precis!
Nu blir det Bangkok i 5-6 dagar.
Bangkok är dessutom trevligt även om det kräver ett vettigt hotell eller hus.

Vi startar söndag och måndag hos fruns väninna och på tisdag tar vi in på hotell.
Om du hittar schysst hotell, hyfsat öppet utan restriktioner, så skriv gärna, måste dra till Bangkok om par veckor, tänkte efter äldstes skolavslutning, fixa nytt pass åt mig och sonen.

Om du hittar schysst hotell, hyfsat öppet utan restriktioner, så skriv gärna, måste dra till Bangkok om par veckor, tänkte efter äldstes skolavslutning, fixa nytt pass åt mig och sonen.

Jag kommer att bo på mitt standardställe Centara @Centralworld.
Såg att Cru var tillfälligt stängd (champagnebaren på toppen).
Jag tar däremot en tripp till Hobs som verkar öppet. Det är inte många steg dit.
Satsade på en Executive Suite så man får ”eget kontor”.

Hörde på radion idag att skulle vara bilutställning på beachroad på Söndag.
Fast kollade på nätet nu och står att kommer hållas på Bali Hai.

The Pattaya City Deputy Mayor Wuttisak Ruemkitkan said, “Pattaya Car on the Beach will be held on this Sunday (December 19th) from 10:00 A.M. to 9:00 P.M. at the Bali Hai Pier.”

“There will be more than 170 Super cars, sports cars, and 90s cars that will join in the event. There will be live folk Songs and DJ shows. The event is aimed to boost Pattaya tourism ahead of the New Year festival. ”

Hörde på radion idag att skulle vara bilutställning på beachroad på Söndag.
Fast kollade på nätet nu och står att kommer hållas på Bali Hai.

The Pattaya City Deputy Mayor Wuttisak Ruemkitkan said, “Pattaya Car on the Beach will be held on this Sunday (December 19th) from 10:00 A.M. to 9:00 P.M. at the Bali Hai Pier.”

“There will be more than 170 Super cars, sports cars, and 90s cars that will join in the event. There will be live folk Songs and DJ shows. The event is aimed to boost Pattaya tourism ahead of the New Year festival. ”
Hua-Hin Vintage car parade 17-19 på Avanti H-H ResortHotel.

Tony's öppnar upp nytt, invigning imorrn.

received_786556509455668.jpeg

received_800508000948214.jpeg

Jag kommer att bo på mitt standardställe Centara @Centralworld.
Såg att Cru var tillfälligt stängd (champagnebaren på toppen).
Jag tar däremot en tripp till Hobs som verkar öppet. Det är inte många steg dit.
Satsade på en Executive Suite så man får ”eget kontor”.
Vart bokar du? Jag brukar gå in på Hyatt o säga att jag är medlem och säga att "jag brukar få bo för 5000B" och då säger de att det fixar vi igen ;) bokningssidorna ligger då på 7000 och uppåt

Vart bokar du? Jag brukar gå in på Hyatt o säga att jag är medlem och säga att "jag brukar få bo för 5000B" och då säger de att det fixar vi igen ;) bokningssidorna ligger då på 7000 och uppåt

Hahaha

Jag bokar Centara via deras egen hemsida.
Idag har jag (frun) nog inte så mycket till status kvar. Är statusen nollad och poängen borta så kan jag nog byta kedja, men det ligger onekligen bra till. Mat på Central World och shopping sker på Paragon.

Hahaha

Jag bokar Centara via deras egen hemsida.
Idag har jag (frun) nog inte så mycket till status kvar. Är statusen nollad och poängen borta så kan jag nog byta kedja, men det ligger onekligen bra till. Mat på Central World och shopping sker på Paragon.
Ja men kör man bil ligger det inte alls smidigt till sådär vid 17 tiden

Ja men kör man bil ligger det inte alls smidigt till sådär vid 17 tiden

Nej, sista sträckan kan gå lite långsamt.
Jag har faktiskt aldrig kört till Centara, det har alltid blivit taxi dit. Ambassaden har jag däremot kört till och det jobbigaste var att komma ut från ambassaden.
Där orsakade jag en ”mindre” trafikstockning och fixade 1000thb in i polisens ficka

Liknande trådar

Tillbaka
Topp