Pattaya events and festivals.

Flänga runt i landet ?

Jag har flängt runt sedan 2003 så det är snart halva mitt liv.
För en gammal gubbe så känns väl 19år som att det var igår. Men nu förhåller det sig inte på det sättet att alla på forumet hade sina bästa dagar i början av 70-talet och spenderade dessa dagar i någon tråkig håla i Sverige.

På detta forumet har jag hållit till sedan 2005, så inte ens thaisnack är nyhetens behag.

D11E1364-5F67-46E9-BE25-7E6A698125E4.jpeg

Du kanske gillar dessa event men för en annan som bara vill in till central kan det vara enerverande speciellt när de stänger av beach road. Annars när man misstänker att phuset e fullt tar vi mustangen för den har ju vip parkering

Handlar du tillräckligt på Central så får du vip-parkering vilken bil du än har.
Ganska dyrt sätt att fixa parkering på men för den som prioriterar vip så finns möjligheten.
Själv har jag aldrig varit på ett fullparkerat Central, går ju också ta kvinnoparkeringen om frugan kör.

Kan ju vara tungt om man lämnar samtidigt som alla andra och har parkerat längst upp men sånt är livet för oss som tvingas köra Mazda 2 :)

/ SatanG

Handlar du tillräckligt på Central så får du vip-parkering vilken bil du än har.
Ganska dyrt sätt att fixa parkering på men för den som prioriterar vip så finns möjligheten.
Själv har jag aldrig varit på ett fullparkerat Central, går ju också ta kvinnoparkeringen om frugan kör.

Kan ju vara tungt om man lämnar samtidigt som alla andra och har parkerat längst upp men sånt är livet för oss som tvingas köra Mazda 2 :)

/ SatanG
Kan ju ordna ett 1 card kreditkort så får du väl VIP med.
Annars vad gäller köer vid event på beach road så rekomenderar jag att besöka Central en annan dag ;)
Det som är till helgen så stänger dom nog inte av beach road, sittplatserna är riktad mot havet och dom har lagt en stor matta på stranden som jag antar uppträdandet skall vara på.

/ SatanG
Super car parking. Kostar mig inte en baht extra.

Men tar ja CLSen blir det parkering bland proletärerna

Kan ju ordna ett 1 card kreditkort så får du väl VIP med.
Annars vad gäller köer vid event på beach road så rekomenderar jag att besöka Central en annan dag ;)
Det som är till helgen så stänger dom nog inte av beach road, sittplatserna är riktad mot havet och dom har lagt en stor matta på stranden som jag antar uppträdandet skall vara på.

Nä det räcker inte med bara kreditkortet, här iaf.
Kommer inte ihåg summan man måste handla för men minns den som hög om man bara är ute efter det "privilegiet".

/ SatanG

Liknande trådar

Tillbaka
Topp