Pattaya på 90 talet.

När man bodde på Diana Inn på 90 talet så kunde man iof undrar var man hamnat på för boende..

Men kul var det!

Det låg ett område med fyrkantsbarer mitt emot, där Arkaden med beefeater och kiss ligger nu, man behövde inte röra sig långt.......

Minns ju att Diana Inn hade ganska dåligt rykte på den tiden.

Vad var det som var huvudproblemet?

BTT

Minns ju att Diana Inn hade ganska dåligt rykte på den tiden.

Vad var det som var huvudproblemet?

BTT
Det rycktet nådde aldrig mig. Det kanske var jag? Hehe Tyvärr helt säker på inte..... Men en hel del original fanns!

Diana Inn hade bra swimmingpool och ett väldigt blandat klientel. Många SAS anställda bodde där när de åkte ner på sina ID biljetter. De var rätt lugna dock. Har en bekant vars vännina är gammal pensionerad SAS flygvärdinna, SAS damen åkte fortfarande ner och bodde på Diana inn till straxt innan det revs. Typ ca fem år sen.

Jag hade alltid samma rum, nr 122 i New pool Wing (när den byggdes lite nyare där av namnet) På femte våningen med havsutsikt, rätt begränsad mellan husen, stor balkong med takfläkt och thaikök!

Fyrbenta eller tvåbenta? ;)

Båda sorter dessvärre.

Man har ju hört en del suspekta gubbar diskutera vad dom ska göra med tjejerna dom tar till hotellet och ibland har man blivit mörkrädd.

En tysk gubbe berättade för en polare att han tände på att se tjejerna köra upp flaskor i m**tan.

Eller dom där stolpskotten som tar med sig div sexleksaker till Pattaya.

BTT

Senast redigerad av en moderator:
Båda sorter dessvärre.

Man har ju hört en del suspekta gubbar diskutera vad dom ska göra med tjejerna dom tar till hotellet och ibland har man blivit mörkrädd.

En tysk gubbe berättade för en polare att han tände på att se tjejerna köra upp flaskor i muttan.

Eller dom där stolpskotten som tar med sig div sexleksaker till Pattaya.

BTT
Eller dom där som lurar i tjejerna sömnmedel så dom inte ska vakna tidigt å sno nåt.

Eller dom där som lurar i tjejerna sömnmedel så dom inte ska vakna tidigt å sno nåt.

Om du syftar på mig så har jag dragit den historien ett antal gånger och för varje gång den återberättas blir den mer och mer osann.

Tjejen det handlade om bad själv om att få två lugnande tabletter för sömnen som jag köpt på ett apotek.

Hon vaknade på morgonen ganska groggy.

Jag har erkänt att jag kanske borde varit mer genomtänkt med tanke på att hon troligen inte använt dessa mediciner särskilt ofta..

Tyvärr gjorde jag inte detta.

Men det har spridits rykten om att jag drogar ner tjejer för att sen våldföra mig på dom.

Tyvärr är detta en del av den nästan organiserade mobbing som vissa grupper ägnar sig åt på olika forum.

BTT

Om du syftar på mig så har jag dragit den historien ett antal gånger och för varje gång den återberättas blir den mer och mer osann.

Tjejen det handlade om bad själv om att få två lugnande tabletter för sömnen som jag köpt på ett apotek.

Hon vaknade på morgonen ganska groggy.

Jag har erkänt att jag kanske borde varit mer genomtänkt med tanke på att hon troligen inte använt dessa mediciner särskilt ofta..

Tyvärr gjorde jag inte detta.

Men det har spridits rykten om att jag drogar ner tjejer för att sen våldföra mig på dom.

Tyvärr är detta en del av den nästan organiserade mobbing som vissa grupper ägnar sig åt på olika forum.

BTT
Jag har läst det du själv skrivit, att du gav henne 2 piller utan att hon visste om det för att hon inte skulle vakna före dig och robba dig.
Ljög du då?

Jag har läst det du själv skrivit, att du gav henne 2 piller utan att hon visste om det för att hon inte skulle vakna före dig och robba dig.
Ljög du då?
Man kan tycka och tänka vad man vill om BTT..men om man har så svårt för hans inlägg och trådar så finns det en ignorera funktion som man kan aktivera.
Det du tar upp nu har ju ältats i ett annat forum i åratal räcker inte det?
Men du tycker tydligen inte att det räcker utan det måste väckas till liv på TS också?
En del här är ju medlemmar på det andra forumet också så dom känner säkert igen sig.
Godta BTT’s förklaringar eller ignorera för det här är bara löjligt och tjatigt.

Nu blir jag säkert beskylld för moderators aspirationer..men det skiter jag i :laugh2:

Man kan tycka och tänka vad man vill om BTT..men om man har så svårt för hans inlägg och trådar så finns det en ignorera funktion som man kan aktivera.
Men du tycker tydligen inte att det räcker utan det måste väckas till liv på TS också?
En del här är ju medlemmar på det andra forumet också så dom känner säkert igen sig.
Godta BTT’s förklaringar eller ignorera för det här är bara löjligt och tjatigt.

Nu blir jag säkert beskylld för moderators aspirationer..men det skiter jag i :laugh2:
Ja ibland kan man undra, jag har blivit avstängd på forumet för att skrivit mildare saker på forumet än vissa vräker ut sig mot btt utan ens en varning.

Att jag tog upp det berodde på att BTT skrev om alla suspekta typer han träffat i Pattaya. Jag har ju läst BTT's egna version av det på MPR och tycker nog att det var ganska suspekt gjort.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp