Pattaya på 90 talet.

Broder Tuk Tuk

Forumveteran
Tänkte höra om det finns några medlemmar som var aktiva i Pattaya mellan 1995- 2003.

Vore kul att läsa lite historier i så fall.

Numera har ju stan mer eller mindre förvandlats till ett Disney Land.

BTT

Tänkte höra om det finns några medlemmar som var aktiva i Pattaya mellan 1995- 2003.

Vore kul att läsa lite historier i så fall.

Numera har ju stan mer eller mindre förvandlats till ett Disney Land.

BTT
Tidigare än så. Diana Inn 1992!

Så jag kan inte skriva mer för då blir det off topic och bryter mot reglerna.

Tidigare än så. Diana Inn 1992!

Så jag kan inte skriva mer för då blir det off topic och bryter mot reglerna.

Det är lugnt.

Pattaya förändrades inte så mycket från början av 90 talet tlls slutet av 90 talet.

Diana Inn provade jag faktiskt aldrig på mest beroende på att det gick ett rykte om att dom skulle ha haft ohyra på rummen

Icy inn i närheten provade jag på och det var ganska ok.

Sen bodde jag på ett ställe närmare Jomtien som hette MR Macs apartment. Bra när man skulle snabbt hem efter fyllan.

BTT

Det är lugnt.

Pattaya förändrades inte så mycket från början av 90 talet tlls slutet av 90 talet.

Diana Inn provade jag faktiskt aldrig på mest beroende på att det gick ett rykte om att dom skulle ha haft ohyra på rummen

Icy inn i närheten provade jag på och det var ganska ok.

Sen bodde jag på ett ställe närmare Jomtien som hette MR Macs apartment. Bra när man skulle snabbt hem efter fyllan.

BTT
Det var väl då förändringarna skedde till det sämre på Walking Street, från taxikurvan och söderut mot Pompet.

Det var väl då förändringarna skedde till det sämre på Walking Street, från taxikurvan och söderut mot Pompet.

Har ingen aning om hur walking street såg ut innan 94 eftersom jag kom till Pattaya första gången just 94.

Vad jag minns så svängde taxibilarna redan då vänster upp mot Pattaya Tai eller svängde vänster i korsningen på Second Road.

Du minns väl hur rutten var i slutet på 80 talet?

BTT

Har ingen aning om hur walking street såg ut innan 94 eftersom jag kom till Pattaya första gången just 94.

Vad jag minns så svängde taxibilarna redan då vänster upp mot Pattaya Tai eller svängde vänster i korsningen på Second Road.

Du minns väl hur rutten var i slutet på 80 talet?

BTT
Den rutten gick från Soi Yamato/Post Office till taxikurvan och returresan hem från Soi Diamond oftast om man inte gick, skulle man en längre tur så tog man en egen taxi.

-84 var jag där första gången och då var det inte stort. Walking streets karusellbar kommer jag ihåg att den fanns kvar 2003 och så givetvis baren med Thaiboxning vid stranden. Numera har jag hållit mig borta för familjefridens skull.
Var i jomtien en sväng i förrgår och bara det räckte för och bli gubbsjuk ;)

Senast ändrad:
-84 var jag där första gången och då var det inte stort. Walking streets karusellbar kommer jag ihåg att den fanns kvar 2003 och så givetvis baren med Thaiboxning vid stranden. Numera har jag hållit mig borta för familjefridens skull.
Var i jomtien en sväng i förrgår och bara det räckte för och bli gubbsjuk ;)

22. pattaya_78.jpg

Liknande trådar

Tillbaka
Topp