Pattaya på 90 talet.

På 90 talet hade man kamera med rullar, har inte ett foto från 80 talet till mobiltelefontalet, förutom några foton jag fick från farsan när jag var 0-4 år så har jag inte ett foto som backar mitt liv från 70 talet till mobiltelefontalet och många mobilbilder är försvunna med, dom blev kvar i byn på en hårddisk när jag flytta där ifrån.
Enda foton jag har idag är ca 7 år tillbaks med massa luckor pga förlorade telefoner men jag har levt dom åren trots allt.

Det trista är ju att mina historier som jag berättat från Pattaya absolut inte är några påhitt.

Allt har hänt.

När jag skrev min minnesberättelse ex var allt enbart sanningen.

Det är därför som hela cirkusen mot mig med påhittade anklagelser och annat blir så sorgligt.

Jag vet inte riktigt vad det bottnar i men en anledning är säkert att jag under några år påstod att merparten av gubbarna med thaifrugor hiittat sina partners i barområdena.

Tråkigt att reaktionen har blivit så negativ. Numera har säkert många singelgubbar i Thailand träffat sina frugor på olika dejtingsajter men innan nätet dök upp var det annorlunda.

Givetvis kan man springa ifatt även en vanligt arbetande tjej i Thailand ex på hotel och restauranger men ska man hitta och umgås med en arbetartjej måste man ha kontakter på arbetsplatsen och dom flesta faranger på semestern har ju inte detta.
Så det där med att man träffat frugan på banken eller i kassan på Big C tror jag inte riktigt på.

BTT
Här på TS har vi bara ordentliga damer:)
Ett fenomen i sig;)

Många här på forumet som måste in med foto om det är ett krav.
Sen om BTT historier är sanna eller ej vet jag inte men av det han skrivit på detta forumet inget som är ovanligt i Pattaya iaf.
Det är absolut inget krav att lägga in foton på forumet även om det är trevligt att titta på foton.
Som du skriver, det är fler än BTT som inte lägger ut foton.
Det är inte alla som vill lägga ut personlig info om sig själv och det är heller inget krav att man måste.
Det är som det tjafset förra helgen om ”nicket moderator ”, moderator är ett nick precis som nmax,Gotland,kyckling mm är ett nick.

FB_IMG_1436091684186.jpg
FB_IMG_1435735127141.jpg
Någon som vet var Bild 1 och 2 är tagen?

Det är absolut inget krav att lägga in foton på forumet även om det är trevligt att titta på foton.
Som du skriver, det är fler än BTT som inte lägger ut foton.
Det är inte alla som vill lägga ut personlig info om sig själv och det är heller inget krav att man måste.
Det är som det tjafset förra helgen om ”nicket moderator ”, moderator är ett nick precis som nmax,Gotland,kyckling mm är ett nick.

Sen är ju inlagda foton heller inga 100% bevis på att man varit någonstans. Man kan ju låna någons mobil i lägga in bilder om man vill.

BTT

Jag förstår. Logiken är tydlig. En dömd våldtäktsman i Malmö är vit som snö när han flyttar till Göteborg.

Eller om man dödshotar någon på ett annat forum, så kan man vara bästa kompisar på ett annat forum. För det som sägs på ett ställe gäller inte på det andra.

Även du måste väl inse hur dumt det låter. Personligen har jag inget emot BTT, han är underhållande. Mer än så ser jag honom inte som, alla historier och påhitt tar jag för just det, historier och påhitt.

Lite som klassens clown är BTT forumet clown.
Att likställa BTT med en våldtäktsman är rent ut sagt en djävla jämförelse.
Men det överraskar mig inte det minsta..du har ju kallat andra medlemmars familj för inavlade så det är ju inte så förvånande.

Och att det finns clowner,viktigpettrar,spjuvrar och många andra personligheter på forumet ska gudarna veta.

Att likställa BTT med en våldtäktsman är rent ut sagt en djävla jämförelse.
Men det överraskar mig inte det minsta..du har ju kallat andra medlemmars familj för inavlade så det är ju inte så förvånande.

Och att det finns clowner,viktigpettrar,spjuvrar och många andra personligheter på forumet ska gudarna veta.
Att du har svårt med läsförståelsen är uppenbart. För inte jämförde jag BTT med en våltäktsman. Jag svarade Berralund att hans resonemang inte höll och drog två exempel, våldtäktman och dödshot. Ingetdera något som BTT gjort sig känd för.

Men förstår att med dina färgade ögon som ser rött såfort jag skriver något, så var du tvunget att komma med lite påhopp. Även om det innebär att du behöver fabulera ihop något som inte skrivits.

För att jag skrev om sömnpiller som svar till BTT ang suspekta gubbar trots att det ju är BTT själv som berättat det.

Jag kan inte se någonstans i denna tråden att BTT nämnt något om några suspekta gubbar som drogar damer med sömntabletter.
Du tar upp det enbart för att dra igång mobben.
Kan du inte bara acceptera BTT’s förklaring i inlägg 94 och sedan glömma denna åratals gamla historien?
Men nu är det väl dags att avsluta denna diskussionen för annars går det väl från sak till person i vanlig ordning.
Som exempelvis när du gjorde ett påstående i en tråd om att jag troligtvis besökt fler barer på Phuket än dig.
När jag då svarade att jag besökt Phuket några vintermånader varje år under ett antal år så blev svaret från dig att jag minsann inte skulle komma här tro att jag visste och kunde allt om Thailand bara för att jag hade varit på semester i Patong några månader.
Såna kommentarer är totalt meningslösa dom har ju inte ett dugg med ämnet att göra.

Allt för att dra uppmärksamheten från sakfrågan.

Jag kan inte se någonstans i denna tråden att BTT nämnt något om några suspekta gubbar som drogar damer med sömntabletter.
Du tar upp det enbart för att dra igång mobben.
Kan du inte bara acceptera BTT’s förklaring i inlägg 94 och sedan glömma denna åratals gamla historien?
Men nu är det väl dags att avsluta denna diskussionen för annars går det väl från sak till person i vanlig ordning.
Som exempelvis när du gjorde ett påstående i en tråd om att jag troligtvis besökt fler barer på Phuket än dig.
När jag då svarade att jag besökt Phuket några vintermånader varje år under ett antal år så blev svaret från dig att jag minsann inte skulle komma här tro att jag visste och kunde allt om Thailand bara för att jag hade varit på semester i Patong några månader.
Såna kommentarer är totalt meningslösa dom har ju inte ett dugg med ämnet att göra.

Allt för att dra uppmärksamheten från sakfrågan.
BTT har faktiskt skrivit att han har gjort det i andra forum för flera år sedan. Vi som har följt BTT genom åren på diverse forum vet vad han har skrivit tidigare. Det är en sak att BTT inte har nämnt det i denna tråden, och en annan vad han har skrivit tidigare i andra forum.

Att du har svårt med läsförståelsen är uppenbart. För inte jämförde jag BTT med en våltäktsman. Jag svarade Berralund att hans resonemang inte höll och drog två exempel, våldtäktman och dödshot. Ingetdera något som BTT gjort sig känd för.

Men förstår att med dina färgade ögon som ser rött såfort jag skriver något, så var du tvunget att komma med lite påhopp. Även om det innebär att du behöver fabulera ihop något som inte skrivits.
Jag ser inte rött när jag ser dina inlägg..de flesta är väl hur vettiga som helst.
Du har väl fått många likes av mig när jag tycker du förtjänar det ;)
Men du verkar ha väldigt svårt att tygla ditt humör när du bemöter vissa medlemmars inlägg.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp