Pattaya på 90 talet.

BTT har faktiskt skrivit att han har gjort det i andra forum för flera år sedan. Vi som har följt BTT genom åren på diverse forum vet vad han har skrivit tidigare. Det är en sak att BTT inte har nämnt det i denna tråden, och en annan vad han har skrivit tidigare i andra forum.
Men varför ska det då skrivas här?
Har han skrivit det i andra forum håll då diskussionen där, varför starta en diskussion här om den inte ens gäller här?
Är det bara för att skapa en diskussion eller skit?

BTT har faktiskt skrivit att han har gjort det i andra forum för flera år sedan. Vi som har följt BTT genom åren på diverse forum vet vad han har skrivit tidigare. Det är en sak att BTT inte har nämnt det i denna tråden, och en annan vad han har skrivit tidigare i andra forum.
Vad han har skrivit på andra forum är en sak..men nu gäller detta TS.
Han gav ju en förklaring i inlägg 94 ska det vara så svårt att acceptera den.
Jag fattar inte att det ska dras upp år efter år.
Det räcker väl att det tagits upp på andra forum det behöver ju inte ältas här också.
Ni fick ju som ni ville..han blev ju bannad.
Eller är ni ute efter samma sak på detta forumet?

Vad han har skrivit på andra forum är en sak..men nu gäller detta TS.
Han gav ju en förklaring i inlägg 94 ska det vara så svårt att acceptera den.
Jag fattar inte att det ska dras upp år efter år.
Det räcker väl att det tagits upp på andra forum det behöver ju inte ältas här också.
Ni fick ju som ni ville..han blev ju bannad.
Eller är ni ute efter samma sak på detta forumet?
Så du menar att vad som har sagts tidigare inte gäller? Ska allt bara nollställas och börja om från början?
Vad yrar du om? Jag ville inte han skulle bannas. För att förstå så måste du ha helheten och kunna historien.

Så du menar att vad som har sagts tidigare inte gäller? Ska allt bara nollställas och börja om från början?
Vad yrar du om? Jag ville inte han skulle bannas. För att förstå så måste du ha helheten och kunna historien.
Men vad är det som är så svårt att förstå?
Ska jag som forumägare kontrollera alla medlemmars bakgrund innan du/ni blir medlemmar
Efter det ska jag gå in på div forum och kontrollera vad ex medlemmar har skrivit innan det ska godkännas här och söket/inlägget accepterat att det är ok att mobba eller ifrågasatte någon.

Men vad är det som är så svårt att förstå?
Ska jag som forumägare kontrollera alla medlemmars bakgrund innan du/ni blir medlemmar
Efter det ska jag gå in på div forum och kontrollera vad ex medlemmar har skrivit innan det ska godkännas här och söket/inlägget accepterat att det är ok att mobba eller ifrågasatte någon.
Det är ingen som har bett dig göra det.

Men varför ska det då skrivas här?
Har han skrivit det i andra forum håll då diskussionen där, varför starta en diskussion här om den inte ens gäller här?
Är det bara för att skapa en diskussion eller skit?
För att BTT skriver saker här som vi har sett BTT skriva i andra forum.
Tydligen får vi bara vara med i 1 forum åtgången. Och när vi byter forum så nollställs allting och börjar om från 0 igen.

För att BTT skriver saker här som vi har sett BTT skriva i andra forum.
Tydligen får vi bara vara med i 1 forum åtgången. Och när vi byter forum så nollställs allting och börjar om från 0 igen.
Du får vara med i 100 forum jag bryr mig inte.
Men det som inte skrivs här behövs inte provocera fram. Ni är fler som är duktiga på att provocera fram det som inte finns här just för att provocera.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp