Se OS i Thailand?

• Trådstartare Trådstartare Caveman™
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
C

Caveman™

Gäst
Sänder någon av de "vanliga" kanaler från kommande vinter-OS?
Snål som jag är så har jag bara alla piratkanaler och missar väl som vanligt de stora sporthändelserna.....men det går ju alltid att streama med taskig bild om de inte sänder på mina kanaler....

Det spelar mindre roll när man vill se OS i Thailand,en sida som t.ex hahasport.com streamar nästan allt i sportväg.
Men kvaliten är ju allt annat än bra(ibland föredrar jag t.o.m att lyssna på sportradion istället....)
Det är därför jag undrar om någon av "thaikanalerna" sänder några av höjdpunkterna?

"Kycklingen " sa:
Aha :)
Jag trodde du menade dom svenska kanalerna.
Nja jag åker ju ner igen nästa vecka och 6v framåt. Och man vill ju följa OS lite mer än att bara läsa på Aftonbladets sida dagen efter :D
ps. läs rubriken ;-)

OS går på viasat alltså kan du abonnera på viaplay.se och se allt från OS. Behöver internet, och troligen en VPN. Finns i andra trådar om hur man ordnar detta så det verkar som du surfar från sverige, men är inte krångligt och du kan koppla datorn till TVn. Viaplay har ingen bindningstid och kostar inte mycket per månad, VPN är billigt det med.

Annars är det TV3 och TV10 som sänder OS, det mesta viktiga kommer visas där har viasat lovat medans andra viasatkanaler visar mer udda sporter, repriser osv. Dom har till och med en egen kanal just för OS.

Så det kanske går att forska vidare på nätet eller här i forumet hur du annars kan se tv3 och tv10 i thailand.

"nakonsawan " sa:
OS går på viasat alltså kan du abonnera på viaplay.se och se allt från OS. Behöver internet, och troligen en VPN. Finns i andra trådar om hur man ordnar detta så det verkar som du surfar från sverige, men är inte krångligt och du kan koppla datorn till TVn. Viaplay har ingen bindningstid och kostar inte mycket per månad, VPN är billigt det med.

Annars är det TV3 och TV10 som sänder OS, det mesta viktiga kommer visas där har viasat lovat medans andra viasatkanaler visar mer udda sporter, repriser osv. Dom har till och med en egen kanal just för OS.

Så det kanske går att forska vidare på nätet eller här i forumet hur du annars kan se tv3 och tv10 i thailand.
Kanon! tack skall du ha, då är det löst och det lär bli många kvällar/nätter framför tv'n :-)
VPN har jag redan via anonine.se då jag kollar på svtplay via den ;-)

"Caveman™ " sa:
Resan från Svalbard börjar på fredag med en mellanlandning och ompackning av resväskan i Sverige,sen på måndag går den vidare till Bangkok.

Ok, då är jag ett par dagar före, räknar/planerar ett race i Surin första dagarna i Feb..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp