Skaffa glasögon i Thailand

Vi har bra erfarenhet av optiker i Thailand. Jag har opererat mina ögon och behöver nu endast terminalbrillor. Frugan däremot är en storkonsument på glasögon. Tur för plånboken, hon köper alla glasögon i Thailand och väljer aldrig dom dyra bågarna. Det finns en liten optiker affär inne på Tesco i Pattis som vi är väldigt nöjda med. Som många redan sagt då har dom ständiga rabatter och erbjudanden.

Billiga glasögon i Bangkok , Priser från 300.- Baht med syns test ,
Alla taxi och tuk tuk vet om butik
" Venta kontjon " som betyder glassögon utan pengar .
Adr. Venta Kontjon , Wong Wian Yai
Se foto av butik.

P1120109.JPG

P1120110.JPG

P1120111.JPG

P1120113.JPG

Det är dom Thai som köper begagnade bågar av känt märke på Marknaden i Bangkok till en billig pris.
Och går dom till affären här i Wong Wian Yai , och dom slipar till glas mens du väntar , cirka 150 Baht
och 30 minuter . Både service och arbete är förste klass .Så dom kan jag rekommendera .

Det är dom Thai som köper begagnade bågar av känt märke på Marknaden i Bangkok till en billig pris.
Och går dom till affären här i Wong Wian Yai , och dom slipar till glas mens du väntar , cirka 150 Baht
och 30 minuter . Både service och arbete är förste klass .Så dom kan jag rekommendera .
Ligger den nära bts stationen?

Från Bts. stationen är det inte långt , med Tok-Tok 40Baht till " Venta Kontion"

Liknande trådar

A
Svar
10
Visningar
8 K
Lhon Gen
L

Tillbaka
Topp