Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ville bara känna virituella doften från brödbaket, inte veta hur onykter du å polarn blev ;D ;D
Pizza vet jag redan hur den blir till, finns bara 2 möjligheter!
Antingen den man bakar själv el. den som kommer med ett brev på posten efter man ätit och druckit för mycket ;D ;D
Varför skulle det vara fel utav mig och ge Berralund en liten eloge för bra ordval, är det så att herr Legolas är lite avundsjuk och skulle vilja ha lite"karma"från mig, för slitsamt skrivande, ???
hahah, så min pyttipanna verkade vara ok då?? hahaha..
men du Gazton..... din maträtt kan jag faktiskt tänka mig idag till middag, tack för tipset. De har nämligen bra kebabkött på vår 10 dagars jättestora marknad här i Stan. Sedan handlar jag gula mangos och vitlök......
Bra ide´där du...
Nu blir det lite Off Topic, men min lokala pizzeria har faktiskt en halvt inbakad historia som heter Mango Special.
Den innehåller bland annat kebabkött och mangosås, och är kanongod.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.