Skolor i Thailand och Sverige

På Lillemans skola samlas mobilerna in före första lektionen och lämnas tillbaka vid skoldagens slut. Och efter vad jag förstår protesterar ingen över detta, det har blivit rutin. En absolut nödvändig åtgärd anser jag och övriga föräldrar.

Skulle bli outhärdligt för alla lärare om barnens mobiler ringde och plingade hela tiden.

Räcker att dom flesta inte kan hålla munnarna stängda under lektionerna.

BTT

Jobbar, du skickar ut kärringen att hämta ved och för lat att gå ut och skotta när snön faller.
Det enda du gör är sitter och sörplar kaffe med antagligen en skvätt hembrännt i med dåligt samvete pga din lathet och pga det måste klaga på andra på thaisnack.

Du kanske ska tänka på att boa troligen är 70 plussare och kanske inte orkar hämta ved numera och du är väl den sista som ska klaga på att folk sörplar sprit.

BTT

Du menar att dina barn som ser dej sitta och knappa på telefon
i thai snack blir duktiga i jobb livet Blanda inte i mej jag har jobbat färdigt
Bara jobbar med det jag tycker är roligt, men jobbar gör jag och behöver
inte bet för att träna kroppen det gör man med hemma jobb, hela kroppen

Berätta hur det går för dina barn istället för att oroa dig över andras barn

Du kanske ska tänka på att boa troligen är 70 plussare och kanske inte orkar hämta ved numera och du är väl den sista som ska klaga på att folk sörplar sprit.

BTT
Klagade jag?? Han får dicka vafan han vill, även jag dricker vafan jag vill.
Och det är han som skriver till alla att dom är lata och slöa medans hans jobb är det enda som räknas, men det har väl du missat för handlar ju inte om ditt favoritämne.

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
2 K
A

Tillbaka
Topp