Stora narkotikabeslag i Thailand.

Bara att hålla sig inomhus/i skuggan under sollsken. :)

Många faranger, särskilt singelgubbarna, behöver inte riskera hudcancer eftersom dom ofta lämnar hotellet vid 18.00 tiden.
En snabb promenad till närmaste "frukostställe" sen några timmar framför datorn innan nattens aktiviteter börjar.
Går man snabbt på trottaren under tak slipper man solen den halvtimme det tar innan det blir mörkt.

BTT

Det inom vården är knappast Hempa.

/ SatanG
Det innehåller ingen THC, med andra ord verkningslös.
Nä det stämmer nog inte, medicinsk cannabis som legaliserades 2018 har THC och CBD så det räcker.

Medicinal-grade CBMs produced by 2 official producers (Government Pharmaceutical Organization and Chaophraya Abhaibhubejhr Hospital, a public hospital that is a center of integration between western medicine and Thai traditional medicine [TTM]) in 3 formulae (1) High THC that contains 13 mg/mL THC, (2) High CBD that contains 100 mg/mL CBD, and (3) the THC:CBD 1:1 mixture that contains 27 mg/mL THC and 25 mg/mL CBD).

Nä det stämmer nog inte, medicinsk cannabis som legaliserades 2018 har THC och CBD så det räcker.

Medicinal-grade CBMs produced by 2 official producers (Government Pharmaceutical Organization and Chaophraya Abhaibhubejhr Hospital, a public hospital that is a center of integration between western medicine and Thai traditional medicine [TTM]) in 3 formulae (1) High THC that contains 13 mg/mL THC, (2) High CBD that contains 100 mg/mL CBD, and (3) the THC:CBD 1:1 mixture that contains 27 mg/mL THC and 25 mg/mL CBD).
I sä fall är det ju bara att köpa och hoppas att plecebo effkten fungerarar :)

I sä fall är det ju bara att köpa och hoppas att plecebo effkten fungerarar :)
Nej du måste få det utskrivet av läkare......

Det här är den cannabis som är godkänd för medicinskt bruk och innehåller substantiella mängder av tetrohydrocannabinol och eller cannabidiol.

Icke att förväxlas med det verkningslösa cannabis the eller andra cannabis produkter som vissa på forumet förfasas över.

Det här är den cannabis som är godkänd för medicinskt bruk och innehåller substantiella mängder av tetrohydrocannabinol
Ja, som jag skrev så skrev jag ju att cementblanadrarens siffror (han som kallar sig läkare) är totalt felaktiga.
Det fetade: de godkända produkter innehåller nästan ingenting av de (enligt dig substantiella mängder av tetrohydrocannabinol). Men köp gärna och rapportera det eventuella resultataet. :)

Ja, som jag skrev så skrev jag ju att cementblanadrarens siffror (han som kallar sig läkare) är totalt felaktiga.
Det fetade: de godkända produkter innehåller nästan ingenting av de (enligt dig substantiella mängder av tetrohydrocannabinol). Men köp gärna och rapportera det eventuella resultataet. :)
Det blir svårt för mig, och kanske även dig, att köpa cannabis för medicinsk bruk i Thailand, det krävs läkarintyg. Den cannabis som man då kan få utskrivet innehåller; (1) High THC that contains 13 mg/mL THC, (2) High CBD that contains 100 mg/mL CBD, and (3) the THC:CBD 1:1 mixture that contains 27 mg/mL THC and 25 mg/mL CBD).

Om du vill köpa och rapporterar ett resultat som inte ger nån effekt så kan du gå till närmaste cannabis, ganja, café eller restaurang och testa valfri produkt. Där behöver du inte läkarintyg och de får inte sälja nåt som innehåller substantiella mängder THC eller CBD.

Vad får dig att tro det?

/ SatanG
Därför att reglerna vid odling av växten (om man ansöker om tillstånd och skulle lyckas att få det godkfänt) säger att den får inte innehålla mer än 0.2% thc. Jag har gamla skolbetyg och begagnade strumpor som skylle ge ungefär samma effekt (ingen).

Därför att reglerna vid odling av växten (om man ansöker om tillstånd och skulle lyckas att få det godkfänt) säger att den får inte innehålla mer än 0.2% thc. Jag har gamla skolbetyg och begagnade strumpor som skylle ge ungefär samma effekt (ingen).

Ja, du har din uppfattning klar du med, bra så :)

/ SatanG

Hej

3 män som transporterade 6 miljoner amfetamin piller ifrån norra Thailand greps i Khlong Luang Distrikt beläget i Pathum Thani, dom använde tre olika bilar för transporten.

1649221927452.jpeg

1649221960158.jpeg

1649221984576.jpeg

Mvh isan lover

Liknande trådar

Tillbaka
Topp