Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
SV: Finns detta i Thailand??? - Vad finns i Thailand???
bra tråd legols
jag käkar psyliumfrön (kallas också loppfrön) för att hålla igång kistan
är det nån som vet om det finns att köpa i thailand nära khon kaen området
//ingvar
För min del In-Ka så vet jag absolut ingenting om detta. vet du vad det kan heta på thai eller på engelska.... så kan jag luska lite om du vill........
Återkom gärna...
det fungerar liknande som linfrö, på engelska (google translate) psyllium seeds, och på thai เมล็ด psyllium, vore skönt att slippa släpa med från sveden, och att riskera problem i tullen
//ingvar
det fungerar liknande som linfrö, på engelska (google translate) psyllium seeds, och på thai เมล็ด psyllium, vore skönt att slippa släpa med från sveden, och att riskera problem i tullen
//ingvar
เทียนเกล็ดหอย = thiian glet hoi eller ispaghula (เมล็ด är bara ett ord för "gryn, frö, eller bara เม็ด"). Har forskat lite och tydligen kan det finnas på hälsokost eller apotek som pulver, men om det är rent av laxativt och inte som muslitilltugg eller till bröd vet jag inte.
Enligt vad jag fått fram så skall tydligen ispaghula, vara ett välkänt ord för thailändarna. Info på ThaiVisa mm.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.