Snälla. Tråkigt det som hände med Långeman. Men han tog inte hand om sej själv åka runt med en bigbike och ingen hjälm
Ingen försäkring, ingen som vet om han har några pengar eller kan komma åt dom pengar han kanske har. Lite hårt
Varför ska Ambassaden ta hans problem när han inte ville ta det själv. Man kan inte göra dummheter i utlandet och
tro att moder Svea fixar allt. Han bestämde själv hur han ville göra eller hur. Tragiskt är det ändå, vuxna män som
inte förstår att ta hand om sej själv HUVA
Boa52, min tanke om dig, Du står inte högt i kurs hos Ubon.
En del av vad Du skriver, kan jag tycka detsamma om, men Du skulle kunna skriva lite mer finkänsligt än vad Du gör, och jag förstår inte vad Du har med ärendet att göra? provocera? provocerat har Du gjort tidigare, kvittot är varning/avstängning.
Hade Långeman ingen hjälm? vet Du detta eller är det ett påstående? är detta en sanning Du skriver? eller påstår Du detta för att ställa någon annan i sämre dager?
"Ingen försäkring, ingen som vet om han har några pengar eller kan komma åt dom pengar han kanske har. Lite hårt"
Det skrevs tidigare, att här diskuteras inte någon annans ekonomi, läskunnig?
Ambassaden tar inte tag i Långemans eller andras problem, Ambassaden är en förmedlande länk.
göra dummheter i utlandet och
tro att moder Svea fixar allt. Han bestämde själv hur han ville göra eller hur. Tragiskt är det ändå, vuxna män som
inte förstår att ta hand om sej själv HUVA
riktigt att Långeman tog sina egna beslut, hans beslut var hans eget, och med detta, beslut, handling konsekvens, och jag finner att om man ska jämföra vad hästen skrev
och parkerades i spiltan 6 månader, så har jag uppfattningen att ormar går i dvala under vintern, c:a 6 månader, jag personligen trycker inte på någon anmälningsknapp, jag har skrivit min mening här och det får räcka, inte heller är jag rätt person att döma, det får andra göra.
ps: Boa52, Du skrev i ett tidigare inlägg (raderat av mod.) att Du tyckte att Ubon:s fru skulle skilja sig ifrån Ubon, kan upplysa dig om att min fru har inga sådana planer...
Och jag vidhåller att Boa är ingen Boa, Boa är en förklädd huggorm...