Teknikfråga Thaisnack

 

Pepsi

Forumveteran
Hej!
Jag har en liten fråga om bifogade filer på thaisnack..
För ett antal år sedan kunde man inte göra det om det inte var bilder. Men nu såg jag att det fanns bifogade filer i PDF - format. Jättebra.. Innan gick det inte med PDF eller Excel format för att det tog för mycket plats på Thaisnack's server. Så frågan är nu om det är ok att bifoga PDF'er och Excel filer i inlägg hädanefter.
Kan ju underlätta en del presentationer i dialoger.. För det är väl inte bara vissa som kan göra det??

Med vänlig hälsning
Pepsi
 
det är väl bara att prova, svårare än så behöver det ej vara.......
 

Bilagor

  • Kraftfiskekarta.pdf
    4.2 MB · Visningar: 418
det är väl bara att prova, svårare än så behöver det ej vara.......
Prova kan man ju alltid göra.. Men frågan var varför jag inte fått göra det innan?? PDF eller Excelfiler.
Jag har fått besked innan att det inte går på grund av servern.. ;)
Kanske bra med en uppdatering av informationen på TS... :)
 
Frågan kvarstår, såg ni min bilaga? en karta i pdf som jag laddade upp i mitt första inlägg......

edit; vi posta samtidigt
 
Men på huvudfrågan har du fått svar nu, ja det går att posta pdf.
Rätt komiskt att få svar från en medlem och inget svar från TS... Och TS forumvärd gillar inlägget från medlemmen..
Men ingen på TS vill svara... Pepsi är satt i karantän från TS ledning nu..??? Skall kylas ner med is... 5555555 :xmas_smiley::xmas_smiley::xmas_smiley:
Inget fel i medlemmens svar.. Bara trevligt... Tack @UbonBorge !
Mai phen rai... Kee kai noi... Meen kee ... :D:D
 
Rätt komiskt att få svar från en medlem och inget svar från TS... Och TS forumvärd gillar inlägget från medlemmen..
Men ingen på TS vill svara... Pepsi är satt i karantän från TS ledning nu..??? Skall kylas ner med is... 5555555 :xmas_smiley::xmas_smiley::xmas_smiley:
Inget fel i medlemmens svar.. Bara trevligt... Tack @UbonBorge !
Mai phen rai... Kee kai noi... Meen kee ... :D:D
Har varit upptagen men det verkar som att du har fått det svar du vill ha. Vi har andra saker att göra också...
 
Rätt komiskt att få svar från en medlem och inget svar från TS... Och TS forumvärd gillar inlägget från medlemmen..
Men ingen på TS vill svara... Pepsi är satt i karantän från TS ledning nu..??? Skall kylas ner med is... 5555555 :xmas_smiley::xmas_smiley::xmas_smiley:
Inget fel i medlemmens svar.. Bara trevligt... Tack @UbonBorge !
Mai phen rai... Kee kai noi... Meen kee ... :D:D
Tjenna
Admin hade säkert kunnat svara dej, men du har ju sagt ifrån att admin inte får skriva eller gilla inlägg här på sitt egna forum som admin låter dej vara medlem i.
Forumvärdarna har säker annat att göra än att serva dej när du lägget ett inlägg med en massa dravel som du kan läsa dej till själv din fjant.
 
DET VAR LÄNGE SEDAN JAG SKREV NÅGOT HÄR MEN VAD SKÅDAR MAN? EN TOMTE SOM FÖRSÖKER FÖRDUMMA SIG SJÄLV MEN UTAN ATT LYCKAS. FÖR JAG TROR INTE ATT DEN SÅ KALLADE LÄSKEDRYCKEN (PEPSI SMAKAR SKIT, TACKA VET JAG COLA ZERO) ÄR SÅ KORKAD SOM HAN SPELAR HÄR. SNARARE TVÄRTOM. SKÄRPNING NU TACK!!

Hoppsan förlåt, jag glömde visst Caps Lock knappen igen.
 
DET VAR LÄNGE SEDAN JAG SKREV NÅGOT HÄR MEN VAD SKÅDAR MAN? EN TOMTE SOM FÖRSÖKER FÖRDUMMA SIG SJÄLV MEN UTAN ATT LYCKAS. FÖR JAG TROR INTE ATT DEN SÅ KALLADE LÄSKEDRYCKEN (PEPSI SMAKAR SKIT, TACKA VET JAG COLA ZERO) ÄR SÅ KORKAD SOM HAN SPELAR HÄR. SNARARE TVÄRTOM. SKÄRPNING NU TACK!!

Hoppsan förlåt, jag glömde visst Caps Lock knappen igen.

Hej Bertil
 
Pepsi,
Får jag ha en liten ödmjuk inställning till dig, jag förstår att livet ibland känns orättvist, Du kanske känner dig behandlad som en lite skit av andra, men inte tycker väl Pepsi att detta ska drabba andra, naturligtvis inte, för så klok är väl Pepsi? nu tycker Ubon att Pepsi ska och ta och lugna ned sig lite, tag ett djupt andetag, andas ut, sortera molekyler i luften och andas bara in dom som känns bra, Pepsi, Ubon tror nog att ingen på forumet känner sig bekväm efter dom inlägg som finns att läsa som Du skrivit den senaste tiden, Pepsi, det är många på TS som verkligen gillar dig, kom igen Pepsi, visa oss den riktiga Pepsi vi vill ha...
 
Senast ändrad:
ser ni den? en pdf som bilaga?
Jag ser den alldeles utmärkt. Men här i Åsa-Nisseland finns det visserligen kartor, men ingen som passar mig 555.
Och Pepsi, han är bara här för att röra och röja på sitt sätt;), ingenting jag lägger någon större vikt vid,, som han själv sagt om sig själv..55 Pom mimmi samong, vilket jag starkt betvivlar, dock kan det finnas annat som jag inte känner till, jag har ju bara varit medlem här 2 år... OCH endast här. Nej bröder och systrar ta inte allt för på stort allvar.:wai:
 
Jag ser den alldeles utmärkt. Men här i Åsa-Nisseland finns det visserligen kartor, men ingen som passar mig 555.
Och Pepsi, han är bara här för att röra och röja på sitt sätt;), ingenting jag lägger någon större vikt vid,, som han själv sagt om sig själv..55 Pom mimmi samong, vilket jag starkt betvivlar, dock kan det finnas annat som jag inte känner till, jag har ju bara varit medlem här 2 år... OCH endast här. Nej bröder och systrar ta inte allt för på stort allvar.:wai:
2år och redan "forumräv"? själv är jag den på forumet som varit medlem längst, admin/ägare/mods/forumrävar har inte en chans :D ps. Andrejs ligger väl 2:a på listan av nuvarande old-members
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp