Thailand öppnar upp ytterligare

Det är punkt 10 som är avgörande.
Det bästa är att dessa QR-koder fyller upp så stor del av bilden som möjligt.

Där man laddar upp dokument kan man lika gärna ladda upp dotterns teckningar från förskolan, men det kan nog straffa sig senare.
Ja, QR-koden gjorde jag extra stor, förstorade vaccinationsbeviset ca 400 procent i Acrobat Reader så blev QR-koden ungefär 1130 × 1130 pixlar. Lade till vita marginaler på ca 50 pixlar i Paint och kontrollerade sedan att det lyste grönt när jag skannade den färdiga bilden med Android-appen VerificaC19.

Ja, QR-koden gjorde jag extra stor, förstorade vaccinationsbeviset ca 400 procent i Acrobat Reader så blev QR-koden ungefär 1130 × 1130 pixlar. Lade till vita marginaler på ca 50 pixlar i Paint och kontrollerade sedan att det lyste grönt när jag skannade den färdiga bilden med Android-appen VerificaC19.
En vanlig människa med lite datakunskaper kan inte ansöka om T P .Har gjort det till min dam Th medborgare 2 nov å 4 nov inget svar ännu Tg 961( 9 nov ) bara Tp Pcr kvar, om hon får godkänt. Jag har gett upp Thailand får se vad som händer nästa år ???

kors i taket, helt jävla otroligt jag klarade efter mycket ångestsvett att fylla i thpass å när jag klickade på sänd eller vad det stog så pang i mailboxen på 2 sekunder helt jävla otroligt
nu bara fruns ansökan kvar kommer bli en pärs då jag inte kan thai 555

Du fick väl två Mail på raken?
Ett som säger att du har skickat in och någon sekund efteråt så kommer TP?

En fråga om detta Thailandpass:
När man gör en ansökan, vem godkänner det då, sittar det personer i Thailand, som bedömar om allt är ok ?

Jag fråger för att en vän behöver hjälp med ansökan. Han är engelsman, stannar i England just nu för behandling på sjukhus, och hans thai fru ska resa tillbaka till Thailand snart.
Ett problem är säkert, att hon bara har en lapp med datum för vaccination, batch nummer m.m. , men hennes namn finns inte där.
Mon det går ?

En fråga om detta Thailandpass:
När man gör en ansökan, vem godkänner det då, sittar det personer i Thailand, som bedömar om allt är ok ?

Jag fråger för att en vän behöver hjälp med ansökan. Han är engelsman, stannar i England just nu för behandling på sjukhus, och hans thai fru ska resa tillbaka till Thailand snart.
Ett problem är säkert, att hon bara har en lapp med datum för vaccination, batch nummer m.m. , men hennes namn finns inte där.
Mon det går ?

Allt går, men frågan är hur långt man vill gå för att få igenom det.
Har dom inget vanligt "covidbevis"?

Liknande trådar

Tillbaka
Topp