Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tdac ,jag hade öppnat mailet där qrkoden ligger men inte pdfen, hon ville se den
Lite irriterad dam för såg några som inte hade fyllt i tdac som hon skickade tillbaka , inga frågor om cash
Tdac ,jag hade öppnat mailet där qrkoden ligger men inte pdfen, hon ville se den
Lite irriterad dam för såg några som inte hade fyllt i tdac som hon skickade tillbaka , inga frågor om cash
Regeln med kontanter är väl över 20 år gammal, det är inget nytt.
Det är inte större risk att bli frågad om cash nu än innan.
Har du inte oroat dig över det innan så är det ingen ide att börja nu.
Om det går så långt att de frågar dig efter cash, då har du större problem.
Som sagts ovan är det en gammal regel, och används väl mest när de vill bli av med en person. Och har det gått så långt så de frågar efter cash, finns risken att de inte ger sig med det.
Men självklart kan det vara tryggt att ha med cash, men jag har aldrig sett nån få den frågan (eller nån jag känner till), bara läst om vid border runs när de inte vill släppa in "tveksamma" personer.
Idag kom en lite större uppdatering för THIM appen, åtminstone till iOS. Den har klivit upp ett nummer i major version eller hur man skall uttrycka sig. Från 2.14.8 till 2.15.0.
Idag kom en lite större uppdatering för THIM appen, åtminstone till iOS. Den har klivit upp ett nummer i major version eller hur man skall uttrycka sig. Från 2.14.8 till 2.15.0.
Idag fick jag e-post ifrån THIM att det var dags att göra färdigt min TDAC, eftersom jag åker till Thailand nu på måndag. Tog fram telefonen och gjorde klart min TDAC men eftersom jag kände mig osäker på att den levererats och var godkänd gick jag ändå till den officiella TDAC-sidan på webben och gjorde om allting där. På TDAC-sidan på webben ser man klart och tydligt att den godkänts.
Varför kan dom inte ha THIM på webben? Jag föredrar att sitta vid min PC och känner mig inte bekväm med Appar i telefon.
Idag fick jag e-post ifrån THIM att det var dags att göra färdigt min TDAC, eftersom jag åker till Thailand nu på måndag. Tog fram telefonen och gjorde klart min TDAC men eftersom jag kände mig osäker på att den levererats och var godkänd gick jag ändå till den officiella TDAC-sidan på webben och gjorde om allting där. På TDAC-sidan på webben ser man klart och tydligt att den godkänts.
Varför kan dom inte ha THIM på webben? Jag föredrar att sitta vid min PC och känner mig inte bekväm med Appar i telefon.
Tdac är den officiella, thim som @Nam Falang beskriver är app för att visa allt.
Du behöver bara tänka på din tdac och inte konstigare än det du fyllde ut på planet innan.
Har du problem eller inte använde nymordeniteter så hjälper dom dig på plats precis som innan.
Inget du skall oroa dig för.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.