Tuffa tider för oss i Thailand

Var till ambassaden några veckor före jag var till immigration .
Mina papper från ambassaden om hur mycket jag har i pension om året är ju korrekta . Mera än 800000 baht (940000 )
Han brydde sig inte om mina papper från ambassaden .
Han ville ha pengar och fodrade papper av mig som visade minst 65000 baht i månaden .
Det är inte alla månader jag har 65000 på grund av att ibland är bahten mycket låg .
Därför ser dom en chans att kräva mutor av dom som inte har tillräckligt med pengar .
Men nästa år ska jag välja giftas visum
Giftas visun? Säger bara LyckaTill!!!!!

Var till ambassaden några veckor före jag var till immigration .
Mina papper från ambassaden om hur mycket jag har i pension om året är ju korrekta . Mera än 800000 baht (940000 )
Han brydde sig inte om mina papper från ambassaden .
Han ville ha pengar och fodrade papper av mig som visade minst 65000 baht i månaden .
Det är inte alla månader jag har 65000 på grund av att ibland är bahten mycket låg .
Därför ser dom en chans att kräva mutor av dom som inte har tillräckligt med pengar .
Men nästa år ska jag välja giftas visum
Var var detta. Jag har aldrig haft några problem med konsulatets intyg i Jomtien.

Var var detta. Jag har aldrig haft några problem med konsulatets intyg i Jomtien.

Inte jag heller, men däremot på Si Racha.
När man går till Jomten så skall man be om hjälp av Falangen med I - M s tröja, han fixar allt utan problem.Kollar att din papper är korrekta, samt ger dig sedan en bricka, så du kan hämta dagen efter. Han sitter på kortsidan mot entrén, vid disken för uppehållstillstånd.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp