Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har egentligen svårt att besvara frågan eftersom det är två år sedan jag var där senast, vi åkte hem samma dag som Yingluck blev vald. Men vad jag förstår på frugan så har väl inga större förändringar skett, maten har blivit dyrare men annat har blivit bättre. Så ganska oförändrat m a o.
Det är upplevd förändring som jag tycker är det intressanta här. Det går bra om du delar med dig upplevd förändring innan de två senaste åren också. Intressant att det kommer kommentarer också.
Jag uppskattar att Thailand är annorlunda och tycker att det har blivit lite sämre eftersom det har blivit mindre annorlunda med tiden. Dessutom tycker jag att det har blivit skräpigare och att människor börjar bli mer själviska och bryr sig mindre.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.