Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad kostar det att skicka ett brev till Nakhon Nowhere?
Det har jag gjort i en och en halv månad men nu bryr jag mig inte tycker bara det är ynkligt. Skiter i 500 Baht det är bara en principsak, ett vad är ett vad.
Det har jag gjort i en och en halv månad men nu bryr jag mig inte tycker bara det är ynkligt. Skiter i 500 Baht det är bara en principsak, ett vad är ett vad.
På soierna 7 och 8 där jag mestadels höll till var priset på short time 500-1000 baht.
Sen om andra betalade mindre har jag ingen aning om.
I övrigt så läste jag en artikel för ett tag sedan skrivet av en annan gammal pattayaveteran som oxå häckade på 7an och 8an på 90 talet och han var genuint sorgsen över hur man förstört dessa gamla kultgator.
Finns ju knappt en bar kvar på åttan längre.
Där var ju ett härligt drag och folkliv i mitten på 90 talet.
På soierna 7 och 8 där jag mestadels höll till var priset på short time 500-1000 baht.
Sen om andra betalade mindre har jag ingen aning om.
I övrigt så läste jag en artikel för ett tag sedan skrivet av en annan gammal pattayaveteran som oxå häckade på 7an och 8an på 90 talet och han var genuint sorgsen över hur man förstört dessa gamla kultgator.
Finns ju knappt en bar kvar på åttan längre.
Där var ju ett härligt drag och folkliv i mitten på 90 talet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.